Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسن ظفری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاخص بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی در کشوررا ۵۱ درصد عنوان کرد و ادامه داد: ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی دیگر در استان همدان نیاز به پرداخت تسهیلات برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی دارند که امسال ۱۰ هزار فقره تسهیلات به واحد‌های مسکونی روستایی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوشاخص بهسازی مسکن روستایی در استان همدان را ۶۴ درصد اعلام کرد ودر این خصوص گفت: در افق سال ۱۴۰۴ به افزایش ۷۰ درصد در این باره خواهیم رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و عملکرد ۱۴ سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ به این شاخص برسیم.

ظفری گفت: از سال ۱۳۸۵ که طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تایید و عملیاتی شد تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار فقره تسهیلات در اختیار روستائیان استان همدان قرار گرفت.

او اظهار داشت: بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نزدیک به ۱۶۵ هزار واحد روستایی با جمعیت ۱۹۹ هزار خانواده در روستا‌های استان همدان موجود است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۷۵ هزار تن سیمان هدیه مقام معظم رهبری برای سیل زدگان نوروز ۱۳۹۸، در بین هشت هزار و ۷۴۳ متقاضی واجد شرایط استان همدان توزیع شد.

این مسئول اضافه کرد: در چند سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد تومان از حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) در اختیار افراد واجد شرایط طرح بهسازی واحد‌های مسکونی روستایی توزیع شده است.

ظفری با اشاره به اجرای طرح هادی هم ابراز داشت: از ۹۲۱ روستای بالای ۲۰ خانواده در ۷۵۲ روستا طرح هادی به منظور توسعه عمرانی روستا، اجرا شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان افزود: با اجرای طرح‌های بهسازی و توسعه عمرانی روستا‌ها شاهد مهاجرت معکوس در برخی از شهرستان‌های استان، چون رزن وفامنین بوده ایم.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن همدان تسهیلات مسکن روستایی مسکن روستایی استان همدان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت‌حیدریه گفت: ۴۲ قطعه از اراضی ملی در قالب نهضت ملی مسکن روستایی در روستای کلاته ثم بخش رخ قرعه کشی و به جوانان فاقد زمین و مسکن واگذار شد.

قناد افزود: مقرر شد به همه این افراد تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت با کارمزد ۴ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا شود.

او گفت:این متقاضیان بایدظرف یکماه پس از اخذ مجوز باید شروع به ساخت کنند.

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید