Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس سازمان نظام پرستاری تبریز در واکنش به پرداخت پاداش ۲۵۰ هزار تومانی به پرستاران گفت: این مبلغ صرفا هدیه روز پرستار بوده و هنوز پاداش ها پرداخت نشده است و همکاران در تصمیم گیری برای رسانه ای کردن موضوع عجله کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، در واکنش به خبر اعتراض پرستاران تبریزی به حق الزحمه کرونا (جزئیات را اینجا بخوانید+) اظهار داشت: قرار است پاداش پرستاران مجزا پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پرداخت این مبالغ برای پرستاران شبهه ایجاد شده است که کل پاداش آنها ناچیز است.

وی با بیان اینکه فعلا اعتبار دولتی برای پرداخت پاداش ها وجود ندارد، افزود: چون وزارت بهداشت در رسانه ها اعلام کرده پاداش پرستاران واریز شده است لذا برداشت این بود که مبالغ روز پرستار همان پاداش است.

نائب رئیس سازمان نظام پرستاری تبریز خاطر نشان شد: احتمالا تا ده روز آینده پاداش کادر پرستاری پرداخت می شود و این شبهه ها حل می شود. وظیفه ما مطالبه گری حق پرستاران از وزارت بهداشت می باشد.

وی در خصوص مطالبه استخدام پرستاران شرکتی و قراردادی نیز گفت: استخدام خارج از محدوده اختیارات وزارت بهداشت بوده و به سازمان برنامه و بودجه ارتباط دارد. معمولا هر سال حدود ۴ هزار پرستار استخدام می شود و البته این تعداد نیز برای وزارت بهداشت کمتر از حد نیاز است.

ارشدی ادامه داد: در بهمن ماه سالجاری ۷ هزار پرستار در سراسر کشور جذب می شوند که از طریق آگهی رسمی کشور فراخوان داده می شود اما پرستاران شرکتی، در این آزمون از امتیازاتی برخوردار خواهند بود چرا که در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ فداکاری کردند.

نائب رئیس سازمان نظام پرستاری تبریز در پایان اظهار داشت: سهمیه شبکه بهداشت و درمان استان در جذب نیرو ۱۳۷ نفر می باشد که از این تعداد حدود ۸۰ پرستار جذب می شود و ما به این تعداد اندک انتقاد کرده ایم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: بدهکاران گاز یا پرمصرف‌های انرژی مشترکین صنعتی بزرگ، مصرف گاز زیادی در دوره قرائت دارند که با توجه به این مصرف گاز بهای بالایی دارند که بیش از ۱۳ همت میزان مصرف صنایع بزرگ کشور است که اگر یک دوره قرائت خود را پرداخت نکنند عملاً ۱۳ همت عقب افتاده و مجموع مطالبات دولت از آنها اگر سه ماه طول بکشد مبالغ بسیار هنگفت خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اقدامات توسعه‌ای کشور و هدفمندی یارانه‌ها، عدم پرداخت گاز بها تبعات زیادی دارد که باید به موقع پرداخت کنند تا دولت از منابع به خوبی استفاده کند.

رحمانی بیان کرد: بزرگترین بدهکاران صنایع پتروشیمی، بعد از آن فولادی‌ها و سومین هم سیمانی‌ها بزرگترین مصرف کننده و بدهکاران گازی هستند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مصاحبه رادیویی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ میلیون و ۷۰۰ مشترک خانگی داریم این مقدار مصرف، فقط به صنایع برمی گردد که به صورت دوره‌ای کمیته‌ای تشکیل شده تا با برگزاری جلسات مربوطه پرداخت بدهی‌ها انجام پذیرد.

کد خبر 6095639

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری