Web Analytics Made Easy - Statcounter

چیا قادری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با توجه به قرارگیری مهاباد در وضعیت زرد کرونایی، کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بازگشایی شده و میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

قادری افزود: استفاده از ماسک برای ورود اعضا به کتابخانه‌ها الزامی است و میز‌های مطالعه نیز در سالن‌های مطالعه با فاصله ایمن (حداقل ۲ متر) از هم استقرار یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر و روز‌های پنج‌شنبه نیز به صورت تک شیفت از ساعت ۸ تا ۱۳ به اعضا ارائه خدمت می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد در ادامه گفت: هفت کتابخانه در سطح شهرستان مهاباد فعالیت می‌کنند که از این تعداد سه کتابخانه عمومی و چهار کتابخانه نیز به طور مشارکتی است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی کرونا ویروس مطالعه کتاب بازگشایی کتابخانه ها کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون