Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:36:36 GMT

تصاویر جست‌وجوی تلخ در میان برف و بوران

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۱۶۹۹

تصاویر جست‌وجوی تلخ در میان برف و بوران

با پایان عملیات امداد و نجات در کوه‌های شمال تهران، تعداد کشته‌های حوادث روز جمعه به ۱۲ تن رسید.

به گزارش  ورزش سه و به نقل از ایرنا، جمعه پنجم دی یکی از سیاه‌ترین روزهای تاریخ کوه‌نوردی ایران بود. سقوط بهمن، کولاک و سرمای شدید، صدها تن را در ارتفاعات شمال تهران گرفتار کرد و در نهایت نیز خانواده‌هایی را عزادار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چند روز گذشته تیم‌های امداد و نجات در جستجوی افراد مفقودشده بودند و در نهایت عصر دیروز جمعیت هلال احمر اعلام کرد که عملیات جستجو به پایان رسیده است.

 

۹ نفر در کلکچال، ۲ نفر در دارآباد و یک نفر نیز در آهار جان خود را از دست دادند تا در مجموع تعداد کشته‌شدگان به ۱۲ تن برسد. البته سازمان هلال احمر تعداد اجساد کشف‌شده را ۱۱ نفر اعلام کرده است. علت این مسئله این است که یکی از افرادی که در کلکچال زنده پیدا شد، پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

به گفته «شاهین فتحی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این حادثه ۱۴ نفر نجات یافتند و تعدادی از گم‌شده‌ها که خانواده‌هایشان اعلام مفقودی کرده بودند هم پیدا شدند و به خانه برگشتند.

 

فتحی تاکید کرد: ۱۰۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ تیم، کار جستجو و نجات کوهنوردان را انجام دادند و تیم امداد هوایی هم با یک فروند بالگرد و انجام ۹ سورتی پرواز، تکمیل‌کننده عملیات بود.

سنگ نوردی - کوهنوردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سنگ نوردی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر