Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز هشتم دی ماه گفت: ملت ایران از مهر تا دی امسال روز‌های بسیار سختی در مقابله با ویروس منحوس کرونا گذراندند و بعضا آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در کشور به ۵۰۰ نفر در روز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ستاد‌های ملی و استانی با حساسیت تمام با این بیماری مقابله کردند و جلسه‌ای را در حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشتند که تاکید شد تا برنامه‌های محدودیتی و حاکمیتی با اقناع سازی مردم صورت گیرد.

بصیری در خصوص برگزاری مراسم تقویمی دی ماه امسال به ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس این ابلاغیه که به تمام فرمانداری‌ها نیز اعلام شده است، همه مناسبت‌ها و مراسم مذهبی، آیینی و ملی باید به صورت مجازی و از رسانه به ویژه رسانه ملی صدا و سیما برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

او ضمن عذرخواهی از تمام کسانی که در تدارک مراسم و مناسبت‌ها بودند، تصریح کرد: دست‌اندرکاران باید مراقبت کنند که خلاف مصوبه ستاد ملی عمل نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به طرح محدودیت‌های جامع هوشمند، براساس رنگ‌بندی شهر‌ها و تعریف محدودیت‌ها ویژه ادارات، اصناف، مناسبت‌ها، آموزش‌ها و ترددها، بیان داشت: استان‌ها موظف به اجرای کامل طرح جامع هوشمند هستند و اجرای آن در دل طرح شهید سلیمانی، موجب شد تا به نحو مطلوب و چشمگیری وضعیت شیوع کرونا کاهش یابد.

انتهای پیام/ ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان سردار سلیمانی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سنج و دمام از جمله آلاتی است که در جنوب کشور برای اعلام عزا استفاده می‌شود.

در شهر بندرعباس به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام این آئین سنتی توسط جوانان مسجد امام حسین علیه‌السلام برگزار شد.

کد خبر 6096574

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه