Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل 41 ساله که در یک اقدام جنون آمیز "ستایش" 15 ساله و مادربزرگش را به قتل و 2نفر دیگر را نیز مجروح کرده بود، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار غلامرضا جعفری گفت:در پی وقوع دو فقره قتل عمد در یکی از محلات "بندرلنگه" در آذرماه امسال، بلافاصله فرمانده شهرستان به همراه ماموران به محل اعزام که با جسد بی جان 2 زن و 2 کودک مجروح روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد، 2 خانم 65و15ساله با اصابت جسم سخت به سر به قتل رسیده و جسد خون آلود آنان در منزل بوده و بنا به اظهارات اهالی، همسایگان و عوامل اورژانس حاضر در صحنه 2 پسربچه 2 و8 ساله نیز از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه خانم میانسال مادربزرگ 3 نفر دیگر بوده و با هم در یک منزل زندگی می کردند، اظهار داشت: پس از وقوع قتل فردی که خواستگار دختر جوان بوده به عنوان مظنون معرفی و متأسفانه توسط برخی از رسانه ها و به نقل از منابع غیررسمی به عنوان قاتل معرفی و انعکاس داده شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه با توجه به ماهیت بعضی از پرونده ها و امکان ایجاد خلل در آن، پلیس تا رسیدن پرونده به حصول نتیجه مدنظر امکان اطلاع رسانی ندارد، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس بندرلنگه با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل41ساله اهل یکی از استان های غربی کشور را شناسایی و پس از ردگیری وی در استان های مختلف در نهایت با همکاری پلیس آگاهی استان، نامبرده را در بندرعباس دستگیر و به پلیس آگاهی بندرلنگه منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما پس از روبه رو شدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به بزه انتسابی اعتراف و در حضور بازپرس صحنه قتل بازسازی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاتل دارای آشنایی و رفت وآمد قبلی با بستگان مقتولان بوده و با انگیزه بازپس گیری و برداشتن مدارک وارد منزل شده و پس از مواجه شدن با افراد خانواده و مقاومت آنها به این جنایت هولناک دست زده است، گفت: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد، قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی آرامشی در سطح جامعه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل حوادث ستایش قاتل ستایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در فروردین ماه امسال مبنی بر قتل جوانی در یکی از محلات شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته و فوت کرده و قاتل یا قاتلان متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، هویت متهم شناسایی و قاتل پس از یک ماه زندگی مخفیانه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان‌ مهرستان با آلت قتاله به کاربرده شده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد