Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر قصد دارد برای خرید دیوک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول در زمستان اقدام کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه ایتالیایی کوریره دلااسپورت مدعی شد اینتر به دنبال گزینه جدید خط حمله بوده و از دیوک اوریگی به عنوان نامزد احتمالی جانشینی روملو لوکاکو در ترکیب نام برده شده است. آنتونیو کونته از مدیران تیم خواسته یک مهاجم جدید به عنوان گزینه جانشین در فصل زمستان جذب کنند و تا امروز نام دیوگ اوریگی و البته ژروینیئو، مهاجم پارما مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوریگی در این فصل در لیورپول شرایط خوبی نداشته و تنها برای سومین بار در این فصل در دیدار روز یکشنبه مرسی سایدی ها مقابل وست برومویچ در ترکیب ظاهر شد. این مهاجم 25 ساله از ژانویه زمان بیشتری برای بازی کردن می خواهد و نگران از دست دادن جایگاه خود در تیم ملی بلژیک و خط خوردن از لیست این تیم برای رقابت های یورو 2020 است.

قرارداد اوریگی با لیورپول در ماه ژوئن 2024 به پایان می رسد و ارزش فعلی او در بازار 16 میلیون یورو تخمین زده شده است. دیوک اوریگی دو فصل قبل و در قهرمانی دراماتیک لیورپول در لیگ قهرمانان نقش مهمی ایفا کرد. او با تیزهوشی موفق به زدن گل چهارم مقابل بارسلونا و صعود تیمش به فینال شد و در بازی نهایی نیز در دقایق پایانی دروازه تاتنهام را باز کرد تا قهرمانی تیمش مسجل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اوریگی فوتبال لوکاکو اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال

فینال فصل 22-2021 تکرار می شود.

به گزارش طرفداری، تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا در فصل 24-2023، بارسلونا به مصاف چلسی رفت و پس از شکست 1-0 در بازی رفت در خانه، در بازی برگشت در انگلیس به پیروزی 2-0 دست یافت تا با حذف چلسی راهی فینال شود. از سوی دیگر لیون که در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 3-2 دست یافته بود، در بازی برگشت نیز امروز رقیب خود را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با پیروزی مجموع 5-3 دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها باشد.

تقابل بارسلونا و لیون در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا، یادآور تقابل این دو تیم در فینال فصل 22-2021 است که در آن، لیون با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست داد و مانع تکرار قهرمانی این تیم شد. بارسلونا که فصل پیش دومین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان زنان اروپا را کسب کرد، امیدوار است بتواند انتقام آن فینال را از پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت ها بگیرد و برای دومین سال متوالی قهرمان شود. در حال حاضر لیون با 8 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در لیگ قهرمانان زنان اروپاست. بارسلونا 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در کارنامه دارد که همه آن ها مربوط به چهار دوره اخیر است. باید دید کدام یک به تعداد قهرمانی های خود اضافه می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر