Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود مهدی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در مراسم تشییع شهید گمنام در بخش گنبکی ریگان گفت: در آستانه ۴۰سالگی دفاع مقدس و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استان کرمان میزبان ۷ شهید گمنام بود که شهر گنبکی مزین به یکی از این شهدا (شهید ۱۷ساله)، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سرانجام با پیگیری‌های مردم شهر گنبکی این شهید در این بخش آرام گرفت که مردم این منطقه امروز استقبال خوبی از این شهید والامقام در شهر خود داشتند.

او افزود: این شهید والامقام در عملیات محرم در سال ۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان نیز گفت: ما اعلام می‌کنیم تا پای جان حمایت از نظام اسلامی و آرمان‌های شهدای عزیز و خط سرخ ولایت فقیه را داشته باشیم.

او بیان داشت: همه ما و مسئولان و اقشار مختلف جامعه روی این آرمان‌ها ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام رضازاده افزود: ۹دی، ۲۲بهمن و روز قدس ثابت کرد به کوری چشم آمریکای جنایتکار و صیهونیسم، رهبر ما تنها نمی‌ماند و مردم جواب کامل به یاوه‌گویی‌های ترامپ را در فتنه ۸۸ در ۹دی دادند.

او با اعلام اینکه همه تربیت شده مکتب حاج قاسم هستیم، تصریح کرد: ولی فقیه هرگز تنها نمی ماند و در حقیقت مکتب حاج قاسم همان اصل ولی فقیه است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید گمنام مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند

دریافت 33 MB کد خبر 6095302

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • استقبال از شهید گمنام در فرودگاه یزد
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند