Web Analytics Made Easy - Statcounter

« ولادیمیر پوتین » رئیس جمهور روسیه و « بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه کاخ کرملین روسیه، پوتین و نتانیاهو در این گفت‌وگوی تلفنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکید کردند.

کرملین افرود که در این گفت‌وگوی تلفنی درباره موضوعات منطقه‌ای با محوریت برخی از تحولات درباره اوضاع سوریه و ضرورت اتخاذ گام‌هایی برای افزایش ثبات در منطقه پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف ضمن تبریک سال نوی میلادی درباره استمرار ارتباط و تماس‌ها با یکدیگر توافق کردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی درباره ثبات در منطقه با رئیس جمهور روسیه صحبت کرد که جنگنده‌های این رژیم طی سال گذشته به صورت متعدد با نقض حاکمیت سوریه به مناطق مختلف این کشور حمله کرده‌اند.

آخرین بار، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز جمعه و از فراز سرزمین‌های لبنان اقدام به موشک‌باران منطقه مصیاف در ریف حماه کرد.

پس از این حمله، وزارت خارجه سوریه روز جمعه در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که ادامه رویکرد تجاوزکارانه خطرناک رژیم صهیونیستی بدون حمایت نامحدود و مستمر آمریکا و چراغ سبز این کشور به صهیونیست‌ها میسر نبوده و ادامه اینگونه تجاوزات مردود بوده و بدون پیامد نخواهد ماند.

همچنین منابع مختلف گزارش‌های متعددی از حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی سوریه که مهمترین عامل تشدید بحران در این کشور بودند، ارائه کرده‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ویروس کرونا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ولادیمیر پوتین ویروس کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است