Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 13 یکشنبه 7 دی ماه امسال ماموران کلانتری 128 تهران نو در تماس با بازپرس واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند که نماینده حقوقی بیمارستان امام حسین «ع» با حضور در کلانتری عنوان کرده که 22 آذر ماه مرد 53 ساله که از ناحیه کمر و پهلو هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شده و روز اول دی ماه به کام مرگ فرو رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران کلانتری در ادامه پی بردند که مرد 53 ساله تنها یک مدرک شناسایی همراه دارد اما از طریق این مدرک سرنخی از خانواده وی به دست نیامده و نماینده حقوقی برای شناسایی خانواده مرد 53 ساله به کلانتری مراجعه کرده است.

ردپای 2 مرد در قتل مرد ناشناس

بررسی های ماموران نشان از آن داشت که روز 22 آذر ماه 2 مرد مغازه دار در منطقه تهران نو این مرد را به بیمارستان منتقل کرده اند که همین کافی بود تا ماموران به سراغ 2 مرد جوان که در مغازه سوپر مارکت کار می کردند بروند.

2 مرد جوان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که مرد 53 ساله که علی نام دارد یکی از مشتریان ما بود و برای خرید به مغازه مان می آمد اما آدرسی از خانه او نداریم و نمی دانیم کجا زندگی می کند. شب حادثه در مغازه بودیم که ناگهان علی که از ناحیه کمر هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود خودش را به داخل سوپر مارکت رساند و روی زمین افتاد.

حمله خونین به مرد جوان

ترسیده بودیم و با اورژانس تماس گرفتیم و علی قبل از بیهوش شدن به ما گفت که چند نفر به او حمله کردند و سپس بیهوش شد و بیرون مغازه نیز کسی نبود.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی در این مرحله دستور داد تا تیمی از ماموران برای شناسایی خانواده علی و عاملان حمله خونین مرد 53 ساله وارد عمل شوند و در ادامه بررسی شود که چرا بیمارستان بعد از گذشت چند روز از مرگ علی ماجرا را به پلیس مخابره کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دادسرای امور جنایی اخبار حوادث حمله خونین مرموز ضربات چاقو خونین دادسرای جنایی تهران نو بیمارستان امام حسین ع سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس قتل فیلم اینستاگرام ایران فضای مجازی بورس قیمت سهام عدالت کرونا مرد 53 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد