Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی،  مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در ارتباط با بازی تیم های ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان و مشکلات پیش آمده در این رابطه عنوان کرد: طبق قانون، ۲۴ ساعت قبل از برگزاری مسابقات تمام ارکان برگزاری بازی از جمله ورود دوربین و بسیاری از اتفاقات دیگر باید در اختیار سازمان لیگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتباط با این مسابقه نیز علی رغم تعهدات داده شده و قول‌هایی که به ما داده بودند، برخی از دوستان در برگزاری این مسابقه خلل ایجاد کردند.

او ادامه داد: از روز قبل، متوجه این مشکلات  شده بودیم و بعد از صحبت با مالک باشگاه ماشین سازی از او خواستیم مشکل خود را وارد برگزاری مسابقات نکنند، چون این مسئله یک طرف دیگر هم دارد و آن تیم نفت مسجد سلیمان و همچنین تمام هواداران فوتبال هستند، که بعد از مذاکراتی که با مالک آن باشگاه داشتیم، احساس می‌کردیم که همه مشکلات حل شده است، اما در شروع مسابقه و بعد از این اتفاق بسیار تعجب کردیم و شوکه شدیم. من فکر می‌کنم که خلل ایجاد شده در برگزاری این مسابقه، یک تصمیم شخصی بود.

مهدی درباره قانون برخورد با چنین اتفاقاتی در فوتبال عنوان کرد: طبق قانون به محض این که هرگونه خلل و نقض قانونی در برگزاری یک مسابقه صورت بگیرد، توسط ناظر مسابقه گزارش می‌شود و کتبا تقدیم ارکان قضایی می‌شود.

سهیل مهدی درباره زمین برگزاری بازی تیم فوتبال سپاهان و ماشین سازی عنوان کرد: تا به این لحظه و با توجه به اتفاقاتی که پیش آمده، سازمان لیگ بازی را به ورزشگاه یادگار امام منتقل کرده است؛ اما در صورتی که باشگاه ماشین سازی تا فردا تضمین‌های لازم را برای برگزاری این مسابقه در استادیوم خانگی خود بدهد، این بازی در استادیوم شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض‌ها به برنامه اعلام شده، عنوان کرد: ما در شروع لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا، ۱۵ روز نتوانستیم مسابقات را برگزار کنیم؛ به واسطه حضور تیم پرسپولیس در فینال آسیا به لیگ ما ۴ هفته معوقه تحمیل شد، اما سعی کردیم به بهترین نحو مسابقات را برگزار کنیم.

او گفت: فراموش نکنیم که تنها ۳ هفته از ۳۰ هفته مسابقات لیگ ما با مشکل مواجه شده اند و تنها چند تیم به مشکل خورده اند، اما متاسفانه این انتقاد‌ها باب شده است و تیم‌ها به اعتراض عادت کرده اند.

مهدی ادامه داد: اگر بعضی تیم‌ها با مشکل مواجه شده اند، متقابلا فرصت و فضا را هم فراهم کرده ایم که بر عکس سال‌های گذشته ۷ یا ۸ روز فرصت و فضا برای بازی‌های آن‌ها وجود داشته باشد.

مهدی گفت: ما ۲ کار می‌توانستیم انجام دهیم؛ یا این که کل بازی‌ها را متوقف کنیم و بازی‌های معوقه را برگزار کنیم و بعد لیگ را ادامه دهیم و یا به شکل کنونی که بازی‌ها را برگزار می کنیم، اما باز هم تاکید می‌کنم این مشکلات برای ۲ یا ۳ هفته آن هم در اوایل لیگ است. از تیم‌ها می‌خواهیم کمی صبر و تحمل داشته باشند و به ما برای برگزاری بازی‌ها کمک کنند.

مهدی درباره هجمه‌های پیش آمده علیه تیم پرسپولیس در برنامه ریزی‌های لیگ گفت: واقعیت این است که هیچ کدام از ما گرایش رنگی ندارد و سازمان لیگ برای همه تیم‌ها برنامه ریز‌ی می‌کند.

بیشتر بخوانید 

سازمان لیگ، پیگیر پشت در ماندن دوربین‌ها در تبریز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهیل مهدی سازمان لیگ پرسپولیس تهران سازمان لیگ ماشین سازی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکیت، روز دوم مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان در بخش پسران و شاخه بتل پیگیری شد.   اسکیت بازان در رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.   امیر محمد طبرسی، محمدجواد وکیل الرعایا و سید محمدمعین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند. همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.   گفتنی است تا ساعاتی دیگر نیز نفرات برتر رقابت اسپیداسلالوم مشخص می شوند.

دیگر خبرها

  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!