Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@00:25:06 GMT

جنگ میثاقی و تراکتوری‌ها ادامه پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۲۵۶۳

بعد از چند حاشیه اولیه بین هواداران باشگاه تراکتور با یک برنامه تلویزیونی شبکه سه، داستان اصلی بعد از برنامه هفته گذشته فوتبال برتر به وجود آمد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که رابطه باشگاه تراکتور و صدا و سیما بعد از کنایه محمدرضا میثاقی به بوسیدن لوگوی تراکتور تیره شده بود، دعوت از منصوریان به برنامه فوتبال برتر و اظهارات جنجالی سرمربی سابق تراکتور در شرایطی که تراکتوری ها در این برنامه فرصت پاسخگویی پیدا نکردند، این رابطه را تیره تر کرده و واکنش تند باشگاه تراکتور را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیانیه شبانه باشگاه تراکتور و اظهارت تند مالک این باشگاه در خصوص برنامه فوتبال برتر و مجری این برنامه طی روزهای اخیر باعث شد تا همه در انتظار برنامه این هفته و موضع آن در خصوص اتفاقات بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان باشند. آیتم ویژه در محکوم کردن اقدام باشگاه ماشین سازی و مالک این باشگاه در حالی در این برنامه پخش شد که این آیتم شش دقیقه ای مواضع تندی علیه محمدرضا زنوزی داشته و کار را تا جایی پیش برد که به نقد تک تک رفتارها و گفته های او در این چند وقت اخیر پرداخته و از موضوع اصلی خود دور شد.

 

در کنار پخش این آیتم و اظهارت میثاقی در نقد تصمیمات زنوزی، مجری برنامه فوتبال برتر با جدا کردن بحث هواداران تراکتور از مدیران باشگاه به تمجید از هوادارانی پرداخت که با حضورشان موجب رونق گرفتن لیگ برتر شدند. میثاقی با اشاره به این موضوع اظهار داشت که حساب هواداران تراکتور از کسانی که می آیند و می روند جداست. این جمله و بخش آغازین آیتم یاد شده که به هواداران تراکتور و ماشین اختصاص داشت، ماجرا را وارد مسیری برد که به نظر می رسد شخصی تر از همیشه دنبال خواهد شد.

 

یکی از نکات دیگری که در این برنامه به آن اشاره شد، بیانیه های باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات اخیر بود. حال باید دید که با توجه به اینکه برنامه فوتبال برتر به طرز هوشمندانه ای حساب هواداران را از مدیران جدا کرده موضع باشگاه تراکتور و مالک این باشگاه به برنامه امشب چه خواهد بود؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال میثاقی فوتبال برتر تراکتور هواداران تراکتور کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال برنامه فوتبال برتر باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور