Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به حماسه ۹دی اطهار داشت: این دهه مبارک که از نهم تا ۱۹ دی در آن قرار داریم در پی آن حماسه بزرگ مردم شریف و فهیم ایران اسلامی در سال ۸۸ و همچنین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیزمان در همین دهه بصیرت اتفاق افتاد.

وی افزود: نامگذاری این دهه به دهه بصیرت حاوی پیام‌های بسیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حماسه ۹ دی به دستاوردهای مهمی دست یافتیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: نخستین دستاوردی که نصیب کشور شد این است که یک راهبرد امنیتی جدیدی را برای جامعه ما ترسیم کرد و آن راهبرد امنیتی مردم‌محور بود چراکه فتنه‌گران شرایط خاصی را برای جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده بودند به گونه‌ای که سابقه نداشت که شخص رئیس‌جمهور آمریکا رسماً وارد میدان بشود و از جریان اغتشاش و آشوب در کشور  حمایت کند. طبیعتاً این جریان یک جریان کوچکی نبود و ۸ ماه کشور ما را تحت تاثیر قرار داد و کشور را تا لبه پرتگاه برد و سرانجام مردم عزیز وارد میدان شدند و این جریان را تغییر دادند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: دستاورد دوم، نقش مدیریت و رهبری امام‌المسلمین در مدیریت بحران‌های کشور هم برای دوستان و هم برای دشمنان به اثبات رسید. فرمایشات رهبر عزیز انقلاب فصل‌الخطابی برای مردم شد و مردم نیز به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند و این حماسه بزرگ ۹ دی را خلق کردند.

وی اضافه کرد: دستاورد سوم این بود که چهره جریان نفاق و لیبرال و غرب‌گرا برای ما مشخص شد و مردم شریف ایران اسلامی متوجه شدند که اگر بخواهند در برابر فتنه‌های دشمنان به مقابله برخیزند باید مراقب مسئله نفوذ در جامعه باشد و این درسی برای همه ما بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی عنوان داشت: شهید سلیمانی عزیز ما که امروز به یک مکتب تبدیل شده‌اند، قبلا در زمان حیاتشان یک شخص بودند و امروز یک مکتب، یک فرهنگ مجاهدت، ایثار، مقاومت، بصیرت و تبعیت از رهبری برای جامعه ما هستند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: شهادت حاج قاسم برای دشمنان خفت و خواری و برای دوستان مایه عزت و سربلندی بود و این شهید عزیز حال و هوای نسل جوان و نوجوان امروز انقلاب اسلامی را با نسل دوران دفاع مقدس به هم پیوند زده است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: حماسه بندرعباس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد

یک داوطلب انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سطح مشارکت در انتخابات از دور اول هم بیشتر شود، آورده بیشتری به لحاظ امنیت ملی برای کشورمان دارد.

ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یک وجه انتخابات به مشارکت مردم در اصلاح و بهبود شیوه حکمرانی برمی‌گردد که بخشی از این حکمرانی به قوه مقننه مربوط می‌شود. انتخاب اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی هم عمل به تکلیف شهروندی و هم مشارکت در سرنوشت کشور است. این امر موجب تاثیرگذاری مردم بر روند قانونگذاری در کشور می‌شود.

وی افزود: هرچه مشارکت بیشتر باشد مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن یا روز قدس، تاثیر مثبت بیشتری برای شرایط کشور دارد و دشمن پیام را دریافت می‌کند. مشارکت بالا در انتخابات هم بر موقعیت ژئوپولتیک، قدرت مانور منطقه‌ای و تامین منافع و امنیت ملی کشور تاثیر مثبت می‌گذارد. با توجه به تحولات منطقه، جنگ عزه و حساسیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، اگر سطح مشارکت از دور اول هم بیشتر شود، آورده بیشتری به لحاظ امنیت ملی برای کشورمان دارد.

این داوطلب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: با مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی ما کاهش می‌یابد و دشمن از اقدامات ناامن‌سازی ایران دلسرد خواهد شد و وقتی دشمن از ماجراجویی‌های امنیتی دلسرد گردد، برای ما آورده اقتصادی خواهد داشت زیرا دورنمای اقتصادی کشور روشن‌تر، سرمایه‌گذاری بیشتر، هزینه‌های امنیتی کمتر و چسبندگی مردم به فعالیت اقتصادی بیشتر خواهد شد اما هرچه از داخل به دشمن پالس داده شود، او دچار توهم  شده و دنبال ماجراجویی امنیتی می‌رود.

ظهره وند خاطرنشان کرد: در صورت شکل گیری مشارکت بالا، دشمن به سمت تعامل فعال و مذاکره حرکت می‌کند نه مخاصمه و ماجراجویی امنیتی. دلسردی از رای دادن تغییری در شرایط کشور ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین توصیه من این است که مردم مشارکت فعالی در دور دوم انتخابات داشته باشند. مهم این است که مشارکت بالا و انتخاب هوشمندانه و با شناختی صورت گیرد. چنین انتخابی به بهبود شرایط اقتصادی کشور هم کمک می‌کند اما مشارکت کم موجب ادامه دار شدن عوامل نگرانی های مردم خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور