Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:36:45 GMT

معرفی 22 بازیکن تیم فوتبال سوهان در لیگ آزادگان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۲۹۷۶

معرفی 22 بازیکن تیم فوتبال سوهان در لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف در پنج گروه 13 تیمی برگزار می‌شود، نماینده فوتبال قم با نام سوهان محمد و متشکل از کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی به مصاف حریفان می‌رود.

از نظر کارشناسان فوتبال، رقابت در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان بسیار نزدیک، نفس‌گیر، فشرده و حتی پرحاشیه است و دست‌کمی از سایر لیگ‌های فوتبال ایران ندارد، لیگی که در آن بیش از 60 تیم برای به دست آوردن سهمیه صعود به لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌ها بود که قم تیمی مقتدر و منسجم در این سطح از رقابت‌های باشگاهی ایران نداشت اما چهره‌های شاخص دهه 1380 فوتبال قم که اهالی فوتبال آنها را با حضور در تیم مطرح میلادی قم به یاد دارند، اکنون به راس کادر فنی تیم سوهان محمد قم آمده‌اند تا این بار در کسوت مربی، تجربه سال‌ها حضور خود در لیگ‌های کشور را به فوتبالیست‌های قم انتقال دهند تا بلکه فوتبال قم بعد از سال‌ها با تکیه بر استعدادهای خود به سطحی بالاتر برسد.

تیم سوهان محمد در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی به میدان می‌رود، گروهی که در آن تیم‌های شاهین تهران، شهید اورکی اسلامشهر، کیا پارس تهران، شهروند رامسر، شهرداری فریدون‌کنار، ستارگان سیمرغ البرز، مردان پاشا البرز، سردار جنگل گوراب زرمیخ، سفیر نوین آبیک قزوین، آلومینیوم پارس ساوه، مینو‌ دره خرمدره و ستاره سرخ کاشان حضور دارند.

لیست نهایی بازیکنان تیم سوهان محمد قم:

دروازه‌بان‌ها: محمدرضا وفایی و حسن معصومی

مدافعان: اسامه کاویان‌پور، میثم ربانی، علیرضا خدابنده‌، محمد شکارچی، محمد رسولی، حسین سعادتی، مهران عسگری، عرفان محمدی‌منش، حسن حاجی، سبحان مهربانی،

هافبک‌ها: امیر جمالی، حمید پاکیزه، محمد عرب‌خراسانی، حبیب سعادتی، مسعود ابرقویی، محسن کرمی، امیرحسین قربانی و محمد خیری

مهاجمین: پوریا رضایی و علیرضا استواری

برنامه بازی‌ها:

هفته اول: شهرداری فریدون‌کنار - سوهان محمد قم

هفته دوم: سوهان محمد قم - ستاره سرخ کاشان

هفته سوم: ستارگان سیمرغ البرز - سوهان محمد قم

هفته چهارم: استراحت

هفته پنجم: سوهان محمد قم - مینو خرمدره زنجان

هفته ششم: شاهین تهران - سوهان محمد قم

هفته هفتم: سوهان محمد قم - شهروند رامسر

هفته هشتم: سردار جنگل گوراب زرمیخ - سوهان محمد قم

هفته نهم: سوهان محمد قم - آلومینیوم پارس ساوه

هفته دهم: مردا‌ن ‌پاشا البرز - سوهان محمد قم

هفته یازدهم: سوهان محمد قم - سفیرنوین آبیک قزوین

هفته دوازدهم: شهید اورکی اسلامشهر - سوهان محمد قم

هفته سیزدهم: سوهان محمد قم - کیاپارس تهران

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتبال ليگ آزادگان سوهان قم سوهان محمد قم هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با معرفی راه‌یافتگان ۵ بخش اصلی جشنواره  «طنزپهلو» در کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و بخش طنز چندرسانه‌ای،  نفرات اول تا سوم هر بخش در روز اختتامیه تقدیر می‌شوند.

اسامی نامزدهای نهایی راه‌یافته به بخش داوری هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

بخش شعر

عباس احمدی، مجتبی احمدی، جواد حیدری، سعید زینلی زاده، علی سلیمیان، محمدحسن صادقی، نیما طباطبایی، عبدالرضا قیصری، علی اکبر مدرس زاده، حمیدرضا ملایی، سید محمد جواد میرصفی

بخش نثر

رضا احسان پور، عباس احمدی، ارژنگ حاتمی، وحید حاج سعیدی، مریم حسن‌نژاد، محمدرضا زروندی، محمد زندی، محمدحسین صادقی، سید محمدجواد کیش بافان، افشین محمدی

بخش داستان

الهه ایزدی لای بیدی، ایمان ابیلی، رضا احسان پور،  مریم ابراهیمی شهرآباد، فاطمه الهی شیروان، وحید حاج سعیدی، سمیه سادات میرعباسی،  سعید قلیزاده، بنیامین کلاچاهی ثابت، فاطمه یوسفی

بخش کاریکاتور و کارتون

هیبت احمدی، حسن امیدی، محمدعلی خلجی، محمد علی رجبی، علی رفیعی، سوده سلامت قمصری، هدیه صدیقی کسمائی، سالار عشرت خواه، مهدی منصوری، عاطفه یاریان

بخش چندرسانه‌ای

عباس احمدی، فرشته پناهی، سید محمد پیشنمازی، لیلا تندرو، حسن حاتمی، محمدمهدی رضایی، حمید علیزاده، سید محمدجواد کیش بافان نفرات اول تا سوم در روز اختتامیه معرفی می‌شوند.

بنا بر همین گزارش، آئین اختتامیه جشنواره  «طنزپهلو»، ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اجرای رضا رفیع و موسیقی پرواز همای برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حال برگزاری است و عباس حسین‌‌نژاد دبیری این دوره را به عهده دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!