Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقتدایی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در نوک پیکان مقاومت و سردمدار مبارزه با استکبار بود، گفت: سردار شهید سلیمانی روز به روز چهره درخشان تری در بین ملل و نسل های آینده پیدا خواهند کرد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نماد بین المللی مقاومت در سطح دنیا شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز علاوه بر کشور خودمان و کشورهای همسایه فراتر از مرزهای منطقه ای در کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت شناخته می شود.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی در آینده همانند سید جمال الدین اسدآبادی که چهره شناخته شده در عرصه و پهنه تاریخی هستند، باقی خواهد ماند. همان گونه که سید جمال الدین اسدآبادی منادی وحدت در سال های گذشته بودند، حاج قاسم سلیمانی نیز منشا تحرک در وحدت امت اسلامی در سال های آینده خواهند بود.

 

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی روز به روز چهره درخشان تری در بین ملل و نسل های آینده پیدا خواهند کرد کما اینکه همین الان هم به عنوان چهره درخشان و ماندگار در بین ملت ها و اذهان بیدار شناخته شده است.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مدافع وحدت امت اسلام برای مقابله با نظام سلطه بود، تصریح کرد: وی مدافع عزت ملت ها بود و برای پیشرفت و تعالی ملت ها قهرمانانه و پهلوانانه تلاش کرد. در نوک پیکان مقاومت و سردمدار مبارزه با استکبار و خوی سلطه گری بود.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نماد که به طور طبیعی پدید آمد و بدون هرگونه کار ساختگی توانست کار خودش را در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و نظامی نشان دهد باید به عنوان سرمایه ملی مورد حفاظت و حراست قرار گیرد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه

به دنبال حمله راکتی مقاومت فلسطین، آژیر خطر در سدیروت به صدا درآمد.

رادیو سراسری رژیم اشغالگر اذعان کرد که ۲ راکت از غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد برای اولین بار در یک ماه گذشته، شهر اشدود با موشک های مقاومت فلسطین در غزه مورد حمله قرار گرفت.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی بیت حانون، جبالیا، اردوگاه نصیرات و سایر مناطق مرکزی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند