Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید زارع روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه‌ها شامل ۷۰۰ نشست بصیرتی در فضای حقیقی و مجازی و ۲۰۰ برنامه اجتماعی دیگر در مورد  بازخوانی حماسه ۹ دی و ابعاد آن با همکاری تشکل های مردمی و نهادهای فرهنگی و رسانه‌های گروهی است .

وی ادامه داد: رژه موتوری روز ۱۳ دیماه به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزاری نمایشگاه سفر رهبری به یزد، ۶۰ مسابقه کتابخوانی در مورد بازخوانی فتنه ۸۸، حماسه ماندگار ۹ دی، مکتب سلیمانی و دهه بصیرت اهم برنامه‌هاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول فرهنگی اظهار کرد: بازخوانی حماسه ۹ دی، تبیین فتنه ۸۸ در بستر جنگ دشمنان و تبیین جایگاه و نقش رهبری نظام در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در دهه بصیرت از دیگر برنامه‌های این ایام است .

زارع، حماسه ۹ دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم قهرمان ایران و استان یزد ذکر کرد و یادآور شد: برگزاری جشنواره علمدار، لاله‌های روشن، مسابقه نقاشی، کاریکاتور و زنگ ۹ دی، سخنرانی موضوعی پیرامون این یوم الله در شبکه شاد برای آگاهی بخشی به دانش آموزان، برپایی نمایشگاه با موضوع دهه بصیرت دیگر  برنامه‌هاست .

به گفته وی، افتتاح اولین کانون فرهنگی هنری به نام حاج قاسم سلیمانی، تولید محتوا در فضای مجازی و تهیه بروشور ۲۲ گناه نابخشودگی فتنه گران و توزیع آن، فضاسازی محیطی سطح شهر و اجرای میدانی و حضور ۹۰ گروه سرود  در نقاط مختلف شهر یزد  اجرا می‌شود.

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به ‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مشارکت های مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مشارکت های مردمی اخبار کنکور حماسه ۹ دی دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه