Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آنکه تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در هفته سوم مسابقات لیگ برتر برابر تیم راگای تهران شکست خورد، بلافاصله بعد از پایان این بازی کیاوش علاسوند سرمربی تیم ملی حفاری اهواز تصمیم گرفت از  هدایت این تیم استعفا داده و جای خود را به مربی جدید دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاسوند بعد از بازی با راگای تهران اعلام کرده بود که تیم ملی حفاری اهواز نیاز به تغییر و تحول دارد و بهترین راه تغییر سرمربی است.

بیشتر بخوانید

برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مشخص شد

حال از باشگاه ملی حفاری اهواز خبر رسیده که محمد سالارنیا (مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز) با حسین کاظمی (سرپرست تیم ملی حفاری اهواز) و کیاوش علاسوند سرمربی این تیم جلسه‌ای برگزار کرده و سالارنیا با کناره گیری علاسوند مخالفت کرده و قرار شد این سرمربی کارش را در مسابقات آینده لیگ برتر ادامه دهد.

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر روز جمعه ۱۲ دی ماه مهمان تیم سن ایچ ساوه خواهد بود. این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار می‌شود. ملی حفاری اهواز در ۲ بازی گذشته خود در رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب برابر تیم‌های فرش آرای مشهد و راگای تهران تن به شکست داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال ملی حفاری اهواز ملی حفاری اهواز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

خوزه ونانسیو لوپز، سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل ایران گفت: امروز دو رقیب قدرتمند در فوتسال آسیا با هم پیکار کردند و سرنوشت مسابقه در ضربات پنالتی مشخص شد. ایران در لحظاتی از بازی به خصوص در وقت اضافه قوی‌تر بود. در آن شرایط هم خوب دفاع کردیم. از حریف عقب افتادیم ولی دوباره به بازی برگشتیم. صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک می گویم. 

سرمربی اسپانیایی درباره برنامه‌اش برای بازی با ایران گفت: برنامه اولیه ما این بود که حریف را زمانی که در زمین خودش بود تحت فشار قرار دهیم. ما این کار را به خصوص در ابتدای بازی خیلی خوب انجام دادیم اما در اواخر بازی به دلیل خستگی بازیکنان، نتوانستیم خیلی خوب انجام دهیم. با این وجود توانستیم تلاش زیادی هم در دفاع و هم در حمله انجام دهیم.

او درباره رقابت برای کسب عنوان سومی گفت: بازی با تاجیکستان خیلی مهم است. از فردا آماده شدن برای دیدار رده بندی را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر