Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت:نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان به صورت سختگیرانه دنبال می‌شود و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون اغماض برخورد خواهد شد. عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین روند مقابله با کرونا پس از اجرای طرح مدیریت هوشمند در استان بوشهر اظهارداشت: با تلاش‌های کادر درمان، مردم و نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر و سایر دستگاه های دیگر خوشبختانه استان بوشهر در وضعیت زرد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه شاهد خیز مجدد شیوع کرونا در استان بوشهر نباشیم نباید شهروندان دچار عادی انگاری شوند، افزود: باید مقابله جدی با بیماری کرونا و رعایت مصوبات ستاد ملی  همچنان در دستورکار مردم و مسئولان استان قرار داشته باشد. 
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان به صورت سختگیرانه دنبال می‌شود و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

گراوند به اجرای موفق طرح  محله محور شهید سلیمانی در استان بوشهر اشاره کرد و  گفت: دانشگاه علوم پزشکی، سپاه  و فرمانداران استان برای اجرای مطلوب این طرح زحمات فراوانی کشیدند که امیدواریم روند فعلی کنترل بیماری در استان با رعایت دستورات بهداشتی، استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی تداوم یابد.    بیشتر بخوانید:  ممنوعیت نصب چادر در سواحل استان بوشهر| وضعیت دیر زرد و بوشهر قرمز است
انتهای پیام/ برچسب ها: عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر رعایت پروتکل های بهداشتی استاندار بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی