Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:38:56 GMT

ورزش‌های محله‌ای در اردبیل توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۳۴۶۱

ورزش‌های محله‌ای در اردبیل توسعه می‌یابد

به گزارش ایرنا،حمیدلطف الهیان روز سه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش اردبیل گفت:توسعه رشته بدمینتون و نیز ایجاد زمین مینی فوتبال در محلات انجام شده است و در بحث تیم داری و اعزام به مسابقات و همچنین حمایت از تیم‌های محلات اقدامات و همکاری‌های لازم را در جهت رشد ورزش محلات و توسعه ورزش همگانی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت از ورزش محلات را عاملی مهم در کشف و پرورش استعدادهای ورزشی دانست و گفت: توجه به ورزش‌های تیمی و همگانی در محلات در پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیز موثر خواهد بود.

شهردار اردبیل افزود: ترغیب و ترویج ورزش در بین آحاد مردم  باید فرهنگ‌سازی شود تا گرایش آنها به ورزش برای تامین سلامتی و ایجاد نشاط و سرگرمی افزایش یاید.

وی بیان کرد: ورزش محلات یک سرگرمی نیست بلکه باید بر مبنای استفاده از متخصصان تربیت‌بدنی آن را توسعه داد و نهادینه کرد تا زمینه افزایش نشاط و سلامت اجتماعی فراهم گردد.

لطف اللهیان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ پیاده‌روی و توسعه فعالیت‌های  ورزشی همگانی افزود: افزایش فعالیت‌های ورزشی شهروندان می‌تواند علاوه بر تغییر سبک زندگی شهروندان راهی موثر برای مدیریت سلامت شهروندان نیز باشد.

وی اظهار کرد: احداث ۱۰ کیلومتر جاده تندرستی، ۱۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری دور دریاچه شورابیل و احداث زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی از جمله پیاده راه‌ها در اردبیل نشان از اهتمام ویژه شهرداری  در جهت توسعه سلامت شهروندان و توجه به ورزش‌های همگانی است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه  امکانات ورزشی با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط  در منطقه نمونه گردشگری شورابیل توسعه می‌یابد افزود:ظرفیت تامین زیرساخت‌های ورزشی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل وجود دارد و برای تامین سلامتی مردم جامعه و نیز توسعه ورزش در این منطقه ورزش‌های ساحلی توسعه می‌یابد.

وی گفت: ایجاد اسکله قایقرانی و نیز احداث زمین‌های ورزش ساحلی چون والیبال و فوتبال ساحلی، زمین اسکواش و زمین تیراندازی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل در اولویت قرار دارد.

برچسب‌ها ورزش همگانی سلامتی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی سلامتی اردبیل ورزش همگانی سلامتی اردبیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود