Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر لزوم همگرایی بین مسلمین، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: « وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا»؛ امت اسلام و خصوصا علما و اندیشمندان مذاهب اسلامی باید با تمسک جستن به آیه مذکور اتحاد و انسجام عملی خود را افزایش و حفظ نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مجمع تقریب مذاهب اسلامی با پیروی ار رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته است در طول سالیان اخیر نقش موثر و بسزایی را در برنامه ریزی و ریل گذاری اهداف وحدت و تقریبی جهان اسلام صورت دهد.
 
وی ادامه داد: دین مبین اسلام بالاترین دین بشریت است؛ «الْإِسْلَامُ يَعْلُو وَ لَا يُعْلَى عَلَيْهِ »، از این جهت دشمنان اسلام تحت هیچ شراطی نمی توانند بر آن پیروز شوند.

وی عنوان کرد: امت اسلامی اعم از شیعه وسنی باید این اتحاد و انسجام مثال زدنی خود را حفظ و تقویت نمایند  از مباحث اختلافی و تشتت برانگیز دوری کرده و به اهداف عالیه اسلام توجه نمایند.

مولوی کریم زایی، اظهار داشت: اگر به زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه کنیم، مشاهده خواهیم کرد در مسیر اسلام حرکت می کرد و در طول عمر با برکت خود در جهت کیان کشورهای اسلامی و شکوه و عزت امت اسلامی گام بر می داشت و در برابر سلطه گری های استکبار جهانی مقاومت می نمود.
 
وی در پایان تاکید کرد: امت اسلامی اکنون وظیفه دارد این راه و مسیری که با خون شهدای اسلام رنگین شده است را پاسداری کرده و با استعات به پیامبراسلام و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر زورگویی و سلطه گری استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی نماید.


انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار دلها امت اسلامی امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود