Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:41:40 GMT

سردار سلیمانی ولایت پذیر بی نظیری بود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۳۷۳۰

سردار سلیمانی ولایت پذیر بی نظیری بود

سردار علی محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سردار سلیمانی همیشه انتظار شهادت را می‌کشید، عنوان کرد: سردار سلیمانی به اعتقاد خودش از غافله عشق عقب مانده بود و همواره دعا می‌کرد که با شهادت به یاران خود بپیوندد.

وی گفت: شخصیت حقیقی سردار در ابعاد مختلف سیاسی، ولایتمداری، اخلاقی و… برجسته بود که من حداقل ۷۰ شاخصه از ایشان را در زمان شهادتش نوشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی یک شخصیت حقوقی برای جهان اسلام است

وی گفت: ایشان علاوه بر شخصیت حقیقی، یک شخصیت حقوقی برای جهان اسلام است و اگر سردار سلیمانی وهم رزمانش نبودند، جبهه دشمن از مرزهای کشور بیرون نبود و ایران بهتر از سوریه و عراق نبود زیرا ایران هم شیعه است و دشمنان به دنبال کشتن شیعیان هستند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: سردار سلیمانی و همرزمانش با از بین بردن گروه‌های تکفیری به پیروزی رسیدند.

اکبری ادامه داد: هنوز ابعاد شخصیت سردار سلیمانی ناشناخته است و سال‌ها بعد دنیا خواهد فهمید.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی با شهادتش دوستان و یاران بیشتری پیدا کرد به نحوی که چند روز قبل از سالگرد شهادتش برایش مراسم می‌گیرند و شهادت او کمتر از زمان حیاتش نبوده است.

سردار سلیمانی با شهادتش دوستان و یاران بیشتری پیدا کرد به نحوی که چند روز قبل از سالگرد شهادتش برایش مراسم می‌گیرند و شهادت او کمتر از زمان حیاتش نبوده است

وی گفت: سردار سلیمانی معتقد بود مرگ دو نوع است، اختیاری و اجباری که به افراد توصیه می‌کرد مرگ اختیاری را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: در جبهه مقاومت بسیار به زیردستان احترام می‌گذاشت و توصیه می‌کرد به مهمانان شامل حزب الله لبنان، سوریه، نیروهای افغان و پاکستان توجه شود.

وی با اشاره به خاطره‌ای ارزشمند از این شهید بزرگوار، بیان کرد: در سیل استان خوزستان توفیق حضور در کنار او را داشتم و وقتی از تمام بلندگوها اعلام می‌شد مردم خانه خود را تخلیه کنند سردار سلیمانی گفت مردم هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند چرا باید تخلیه کنند و باید جهادی این مشکل را حل کرد.

سردار اکبری با بیان اینکه از بصیرت، شجاعت، محبوبیت سردار دل‌ها در دل تمام همرزمانش خاطرات بسیاری است، گفت: غبطه خوردن به جایگاه او در روز قیامت را خواهیم دید و او هنوز برای ما ناشناخته است، اما برای دشمنان شناخته شده است.

وی افزود: شکستن قدرت کسی که ادعای ابر قدرت بودن را دارد، توسط سردار سلیمانی رخ داد.

سردار سلیمانی یک مکتب بود که باید پای آن نشست و یک شاخصه از او را الگو قرار داد

وی تاکید کرد: وصیت نامه سردار سلیمانی سیاسی الهی است هرچند در برخی موضوعات محدود و کوتاه است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سردار سلیمانی تا لحظه آخر ولایت پذیر بی نظیری بود و همواره دلتنگ مقام معظم رهبری بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی یک مکتب بود که باید پای آن نشست و یک شاخصه از او را الگو قرار داد.

کد خبر 5107297

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی علی محمد اکبری شهرکرد ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز 9 دی کرمانشاه آمار کرونا گرگان بوشهر شهرکرد ایام فاطمیه شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار

عبدالغفور عتید، رئیس فوایدعامه طالبان برای بدخشان می‌گوید بر اثر بارندگی‌های شدید صبح امروز سرک عمومی این ولایت به‌روی ترافیک مسدود شده است. 

وی افزود سیلاب‌ها در بیش‌تر از ۱۰ نقطه‌ای مسیر شاهراه عمومی بدخشان - تخار در قریه‌های «کته دره و بلوچ‌های» ولسوالی‌های کشم و ارگو بندش ایجاد کرده و این مسیر در حال حاضر مسدود می‌باشد.

گفته می‌شود که براثر سرازیر شدن سیلاب، چند نقطه در مسیر شاهراه بدخشان-تخار تخریب شده است.

این درحالیست که مسئولان در ولسوالی کشک رباط سنگی می گویند که شاهراه هرات_تورغندی به روی رفت‌وآمد باز است.

این شاهراه شب گذشته برای لحظاتی بسته بود و پس از آن از سوی مسئولان بازگشایی شد.

به گفته منابع محلی مسیر رفت و آمد سرک هرات تورغندی به دلیل شکستگی پل پروانه مسدود شده بود.

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان در تازه‌ترین اعلامیه‌‌اش از جاری‌شدن سیلاب‌های شدید در شش ولایت کشور خبر می‌دهد.

سیلاب‌های اخیر در افغانستان خسارات جانی و مالی در برخی ولایت‌های افغانستان در پی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح