Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ معروف بسطامی رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ایلام در یازدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن تسلیت ایام حزن واندوه فاطیمه (س) و تقدیر از زحمات کلیه ارکان وکمیته‌های اجرایی قرارگاه گفت: برغم خرسندی از وضعیت نزولی آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بستری شدگان در استان؛ کماکان در ستاد استانی وقرارگاه عملیاتی دغدغه‌های مبنی بر عادی سازی ور‌ها شدگی در پروتکل‌ها وجود دارد که ازمردم، اصناف و بازاریان می‌خواهیم طبق شیوه نامه‌های درمانی وبهداشتی رفتارکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با تاکید بر این مهم که کرونا کماکان یک بیماری مرگبار است، افزود : نباید فریب عادی سازی‌ها را بخوریم، کماکان لازم است مثل هفته‌های اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم تا تلاش‌ها ازدست نرود ومثل آبان ماه دچار خسارت‌های جانی ومرگ عزیزان مان نباشیم.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ضمن قدردانی ازهمراهی قاطبه مردم و تلاش مسئولین خاطرنشان کرد: درطی دو ماه گذشته درسطح استان در آمار میزان ابتلا، بستری و فوتی با کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی مواجه بوده‌ایم و این مهم نباید پایان کرونا تلقی شود، چراکه هرآن در سایه عدم رعایت باید‌های بهداشتی ممکن است دوباره شاهد اوج شیوع این ویروس خطرناک باشیم.

او همچنین با توجه به سطح هشدار زرد در سراسر استان؛ حضور کارکنان دستگاه‌ای عادی را با دو سوم ظرفیت اعلام نمود و اضافه کرد: البته در این بین حتی اگر افرادی دارای علامت و با بیماری زمینه‌ای بودند مدیران موظف به همکاری با ان‌ها برای دورکاری هستند

بسطامی در ادامه بر این مهم تاکید کرد که تمامی ادارات استان باید؛ ظرف یک هفته نسبت به نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک جهت کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به ادارات و اماکن پر تردد اقدام کنند.

او ادامه داد : برپایی هرگونه مراسم و تجمع به خصوص در آرامستان‌ها ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قضایی می‌شود.

بسطامی با عنوان این مطلب که فعالیت اصناف و گروه‌های شغلی به معنای پایان تهدید کرونا نیست، تاکید کرد: واحد‌های صنفی باید پروتکل‌های بهداشتی را به صورت صددرصدی رعایت کنند و در هفته آینده نظارت‌ها بر بازار بیشتر می‌شود.

معاون استاندار در پایان در خصوص طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح به نحو مطلوب در استان در حال اجرا بوده و از مردم شریف استان تقاضا دارم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ماسک زدن اپلیکیشن جدید قرارگاه عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است