Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، در مورد سالروز نهم دی ماه و روز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: پایبندی به قانون، شناخت حق، داشتن بصیرت انقلابی و توجه به شاخص‌های انقلابی مهم‌ترین عوامل در پیشگری از وقوع فتنه و هزینه‌سازی برای مردم و نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قزوین عنوان کرد: مسئله مهم این است که مردم باید توسط رسانه‌ها، توسط تبلیغات اسلامی و دغدغه‌مندان و مصلحان جامعه آگاه شوند، چراکه فتنه زمانی ممکن است فرصت بروز پیدا کند که مردم خالی از تحلیل سیاسی باشند و نتوانند به درستی تحلیل کرده و در شرایط‍ سخت حق از باطل را تشخیص دهند و در چنین شرایطی نهروان‌ها و جمل‌ها در پیش رو قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پشتوانه نظام اسلامی اتکای به مردم و آراء مردمی است افزود: بهترین و بزرگ‌ترین نگهبان و پشتیبان انقلاب مردم هستند و همین عامل پیروزی و موفقیت انقلاب در بحران‌ها بوده، لذا عامل پشتوانه مردمی در کنار عامل رهبری قوی، باعث شد تا در وقایع فتنه‌گون سال ۸۸، دوباره انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و از این برهه دشوار عبور کند.

محمد بیگی عنوان کرد: شاید در روزهای غبارآلود پس از انتخابات ریاست جمهوری، با اعلام تقلب گسترده در انتخابات توسط سران فتنه، برخی از مردم واقعاً نگران جمهوریت نظام اسلامی شدند و باز همان‌ها برای حراست از همین انقلاب بیرون آمدند، اما همین عامل مردمی بعد از نمازجمعه تاریخی تهران توسط رهبر انقلاب حق را شناختند، دور سران فتنه تماما خالی از مردم شد و مردم محکم و قوی پشت رهبری نظام ایستادند و حرکت کردند.

این مسئول افزود: همین امر باعث شد تا دشمنان هم درک کنند که پشتوانه مردمی و رهبری انقلاب که مردم به او باور دارند، عوامل مستحکمی در برابر طوفان‌های اینچنینی است و تلاش کردند در یک دهه اخیر این دوعامل را تضعیف کنند.

نماینده قزوین با اشاره به ضرورت شناخت، تحلیل و بصرت انقلابی برای گرفتار نشدن در دام فتنه عنوان کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند تا به‌عنوان بخشی از چرخه آگاهی بخشی و شکل دهی افکار عمومی، مردم را آگاه کرده و محتواهای مناسب، بیان حقیقت و روایت درست از رویدادها را در دستور کار قرار دهند تا مردم به یک تحلیل دقیق و سنجیده برسند و گرفتار غبار فتنه نشوند.

محمدبیگی عنوان کرد: عصر امروز عصر روایتگری رسانه و حضور او در صحنه زندگی مردم است، لذا از رسانه‌های کشور انتظار می‌رود، نقادانه، مطالبه‌گرانه و صریح در صحنه زندگی مردم حاضر باشند، هم در زندگی مردم ایفای نقش کنند و به آن‌ها در بیان مطالبات‌شان یاری برسانند و هم ذهن آن‌ها را با روایت درست و صحیح آگاه کنند و تحلیل درستی به مردم ببخشند.

دبیر فراکسیون گام دوم انقلاب اظهار امیدواری کرد دولت آینده دولت جوان، با نشاط و انقلابی باشد، وی افزود: امروز رسانه‌ها موظف هستند تا مردم را نسبت به کارکردها دولت آشنا کنند و به آن‌ها شاخص‌های صحیح و دقیقی بدهند تا مردم بتوانند در مسیر نیازهای اولویت‌دار کشور و مطالبات خودشان به تشخیصی صحیح برای انتخاب برسند و دیگر کسی هراس واهی دیوارکشیدن در خیابان و لغو کنسرت را بجای دغدغه معیشت و اقتصاد اولویت انتخاب قرار ندهد. لذا امروز برای رهایی از گرفتاری‌های اقتصادی و اجرایی نیازمند روی کارآمدن یک دولت جوان، باانگیزه و انقلابی هستیم و راه نجات کشور از وضعیت اقتصادی نیز همین است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ها فتنه فتنه ۸۸ ۹ دی حماسه ۹ دی رمز عبور از فتنه فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی زندگی مردم رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه