Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:43:12 GMT

چیزی جز زیبایی در مراسم تشییع «حاج قاسم» ندیدم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۴۰۰۴

چیزی جز زیبایی در مراسم تشییع «حاج قاسم» ندیدم

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان کریم آبادی دختر «شهیده زهرا گوهری» و خواهر «شهیده مائده کریم آبادی» در حاشیه بازدید فرمانده سپاه ثارالله از خانواده‌های شهدای مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در خصوص تشریح جزئیات این حادثه گفت: آن روز حدود ساعت ۸ صبح به منظور شرکت در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی به سمت میدان آزادی حرکت کردیم و بعد از عبور از گیت بازرسی به کوچه ۲ شریعتی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجا ایستاده بودیم؛ ساعت ۹ و ۹ دقیقه بود که مادرم ساعت را از من سوال کردم، چند ثانیه بعد از آن جمیعت بسیار زیادی وارد این منطقه شد و ما همراه جمعیت تکان می‌خوریم و روی پایمان ثابت نبودیم.

وی گفت: ما جزو نفرات اولی بودیم که روی زمین افتادیم و جمعیت هم روی ما افتاد؛ آخرین چیزی که به خاطر دارم این است که در آن حالت مادرم ذکر «یا زهرا» را مدام تکرار می‌کرد، خواهرم که در آغوش مادرم بود به من نگاه می‌کردند و آنها از من فاصله گرفته بودند.

دختر شهیده زهرا گوهری ادامه داد: چیزی نفهمیدم، فقط یک لحظه انگار در حدود چند ثانیه خواب رفتم و وقتی بیدار شدم فکر می‌کردم که من هم جان سپرده‌ام، برای لحظاتی اصلاً متوجه نمی‌شدم چه افتاده است. به اطرافم نگاه کردم و مادر و خواهرم را دیدم، با کمک نیروهای امدادی خواهرم را بردند اما خودم نتونستم بروم و بالای سر مادرم ماندم به او اکسیژن، تنفس مصنوعی و ماساژ قلبی دادم اما او دیگر قصد برگشت نداشت.

خواهر شهیده مائده کریم آبادی ادامه داد: به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رفتیم و آنجا متوجه شدم که هر چقدر خواهر ۱۲ ساله‌ام را احیا کردند، فایده نداشته و او هم برنگشت.

وی در خصوص اراداتش به سردار شهید سلیمانی گفت: روزی که این اتفاق (شهادت سردار شهید سلیمانی) برای حاج قاسم افتاد مثل این بود که یک عزیزی از خانواده مان را از دست داده‌ایم. مادر و خواهرم بسیار بی‌قرار بودند و گریه می‌کردند، روز قبل از مراسم تشییع هر دو روزه بودند، خواهرم «مائده» همیشه به مسجد می‌رفت، آن روز هم رفت و مسجد را جارو و تمیز کرد و گفت «زائران سردار باید در این مسجد اسکان داده شوند» اما مراسم خواهرم در این مسجد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه واقعاً افتخار می‌کنم که دو عزیزمان را در راه حاج قاسم دادیم، افزود: همیشه این جمله از حضرت زینب (س) در ذهنم است که گفتند «من چیزی جز زیبایی در کربلا ندیدم» روزی که این اتفاق افتاد من هم واقعاً چیزی جز زیبایی ندیدم. درست است این غم برایمان بسیار سنگین است و هر چقدر هم که می‌گذرد بیشتر می‌شود اما یک افتخار و دلگرمی دارم و آن این است که مطمئنم حاج قاسم به ما نگاه ویژه ای دارد.

کد خبر 5107374

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی سپاه ثارالله کرمان خانواده شهدا ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز 9 دی کرمانشاه آمار کرونا گرگان بوشهر شهرکرد ایام فاطمیه شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سردار شهید سلیمانی مراسم تشییع حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد