Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:34:28 GMT

`علت پخش نشدن سریال جدید شبکه سه در زمان مقرر

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۴۰۵۴

`علت پخش نشدن سریال جدید شبکه سه در زمان مقرر

بر اساس اعلام سیما قرار بود سریال تلویزیونی "باخانمان" از روز سه‌شنبه ۹ دی‌ماه به آنتن برسد، پخش خودش را از فردا آغاز خواهد کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته همزمان با اعلامِ زمان پخش سریال "روزهای ابدی" شبکه یک سیما، پایگاه اطلاع‌رسانی سیما زمان پخش سریال "باخانمان" شبکه سه سیما را هم اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ترکِ زودهنگام سریال "شرم" نسبت به سریال "خانه امن" شبکه یک،‌ پخش سریال جدید شبکه سه باز هم به تأخیر افتاد.

ادامه تصویربرداری و آماده نشدن مراحل فنی، احتمالاً پخش سریال جدید برزو نیک‌نژاد را به فردا شب موکول کرده است. چرا که روابط عمومی این سریال اعلام کرده کمدی جدید شبکه سه از چهارشنبه دهم دی‌ماه آغاز خواهد شد.  سازندگان پروژه که تابستان امسال با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی تصویربرداری را در شمال تهران آغاز کردند پس از طی چهار، پنج‌ ماه، در این روزهای سرد زمستانی و در آستانه پخش، همچنان مشغول ضبط باقیمانده کارند.

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیرحسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه‌روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیر علی‌خانی و ... (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی و (با هنرمندی) افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و (با حضور افتخاری) بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

این سریال در طول هفته ساعت 20:45 پخش و روز بعد ساعت‌های 1:45 بامداد، 9:45 و 14:15 تکرار می‌شود.

چرا "سبقت" آنتن تلویزیون را ترک کرد؟/ گفت‌وگویی مهم در سالگرد "حاج قاسم"روایت اهالی فرهنگ و هنر از دیدار غیررسمی با امام خامنه ای_11|ماجرای شوخی رهبر انقلاب با صالح‌علاء/ از تلویزیون دلخورم +فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال شبکه سه رسانه ملی تلویزیون سریال شبکه سه رسانه ملی تلویزیون پخش سریال شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1358 پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون