Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:08:50 GMT

کشف بیش از یک هزار سکه تقلبی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۴۱۷۹

کشف بیش از یک هزار سکه تقلبی در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران انتظامی بروجرد، یک هزار و 222 قطعه سکه تقلبی را کشف و یک نفر دستگیر کردند.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب نهم دی ماه اظهار کرد: مأموران انتظامی بروجرد در پی کسب خبری مبنی بر خریدوفروش سکه‌های تقلبی توسط فرد یا  افرادی سودجو در این شهرستان،  بلافاصله با توجه  به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده  فرد متخلف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه وی یک هزار و 222 قطعه سکه تقلبی  را کشف و وی را برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی کردند.

مهدیان نسب در پایان با بیان اینکه سکه‌های تقلبی کشف شده جهت کارشناسی تحویل اداره میراث فرهنگی استان شدند، به شهروندان توصیه کرد همواره مراقب افراد شیاد و کلاه‌برداران باشند، ضمن اینکه  با این‌گونه افراد به‌طور جد برخورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان بروجرد سکه تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد