Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:00:01 GMT

دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز در شهرستان دهلران

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۴۳۰۳

دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز در شهرستان دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم مرادعلیوند اظهار کرد: شکارچیان غیرمجازی که اقدام به شکار غیرمجاز ۷ هفت طعه پرنده دراج کرده بودند دستگیر و پس از جریمه نقدی ۶۶ میلیون ریالی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

وی عنوان کرد: ۲ شکارچی غیرمجاز هنگام گشت زنی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دهلران در منطقه چم هندی از توابع بخش دشت عباس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: لاشه ۷ قطعه پرنده حمایت شده دراج به همراه دو قبضه اسلحه و مقادیری فشنگ از این شکارچیان غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

مرادعلیوند یادآور شد: جریمه شکارچیان غیرمجاز بابت ضرر و زیان وارده بر محیط زیست، ۶۶ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: پرونده این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شهرستان دهلران ارسال شده است.

کد خبر 5107417

منبع: مهر

کلیدواژه: شکارچی شهرستان دهلران محیط زیست ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز 9 دی کرمانشاه آمار کرونا گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اکبر قائمی گفت : به مناسبت هفته زمین پاک زمینهای اطراف سایت زباله شهرستان نقده توسط شهرداری و همکاری کارشناسان و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پاکسازی شد.

وی یکی از اهداف این برنامه را ساماندهی کلی سایت زباله شهری با نظارت اداره محیط زیست این شهرستان و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان نقده عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک