Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:33:40 GMT

جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۴۳۰۵

جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد

جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی صبح امروز سه‌‌شنبه (9دی ماه 99) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

وکلای ملت از ساعت 8 صبح امروز جلسه غیرعلنی داشتند تا به یک جمع‌بندی در باره لایحه بودجه سال 1400 برسند.

ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات و سوال از وزیر اقتصاد درباره تخلفات رخ داده در کارخانه هفت‌تپه از جمله دستور کار جلسه امروز پارلمان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا درحالی امروز یکشنبه  16 اردیبهشت ماه از ساعت 12 الی 16 در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد که  طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در این مرکز، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

با موافقت بانک مرکزی، از هفته جاری تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بیست  و سومین حراج شمش در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

لازم به ذکر است وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 15 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان