Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدجعفر حسینی درباره قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی اظهار داشت: مراسم قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه بادی با حضور رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون و تعدادی از نمایندگان تیم های لیگ برتر در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد. در پایان با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد این رقابتها از 18 دی ماه در رشته تپانچه بادی بانوان با یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رقابتها در 14 هفته به صورت غیر رفت و برگشت و تک دیدار برگزار شود که هر تیمی در هر روز در دو دیدار (صبح و بعداظهر) به رقابت بایکدیگر خواهند پرداخت.

حسینی با اشاره به چهاردهمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی گفت: در این دوره هر تیم 6 ورزشکار معرفی می کند که از این تعداد حداقل یک نفر باید جوان باشد.

رییس سازمان لیگ تیراندازی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزهای انجام شده در این دوره 7 تیم در تپانچه بادی بانوان، 6 تیم در تفنگ بادی بانوان، 7 تیم در تفنگ بادی آقایان و 8 تیم در تپانچه بادی آقایان حضور خواهند داشت که اواخر اسفندماه زمان پایان این رقابتها اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی سید جعفر حسینی تپانچه بادی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی