Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@00:19:55 GMT

حضور تیم بسکتبال زنجان در لیگ دسته 2 کشور

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۴۴۴۱

حضور تیم بسکتبال زنجان در لیگ دسته 2 کشور

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با عنایت به تعطیلی سالن‌های ورزشی از ابتدای اسفندماه 98 و ممنوعیت فعالیت برای ورزش‌های تیمی، متأسفانه تا کنون تمرینات بسکتبال تعطیل بوده و صرفا اعضای تیم جوانان به تمرینات هوازی و بدنسازی در فضای باز و به صورت محدود می‌پردازند.

 رئیس هیأت بسکتبال استان زنجان گفت:  بهترین پیشنهاد برای حفظ آمادگی جسمی و روحی ورزشکاران را اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا در استان دانست و افزود: همه استان‌های کشور تمرینات بسکتبال را مدت‌هاست راه‌اندازی کردند و بسکتبال زنجان نیز خواستار عمل به این مصوبات در اسرع وقت ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مسابقات پیش روی بسکتبال استان نیز گفت: امسال تیم جوانان استان در مسابقات لیگ دسته 2 کشور که از سه هفته بعد آغاز خواهد شد حضور دارد و از چند روز قبل هماهنگی برای انجام تمرینات به عمل خواهد آمد.

فغفوری بر ضرورت تصمیم‌گیری در ارتباط با بازگشایی سالن‌های ورزشی اشاره کرد و عدم أخذ تصمیمات جزیره‌ای و استانی و اجرای کامل مصوبات ستاد ملی کرونا مشابه سایر استان‌ها را بهترین اقدام در این باره عنوان کرد.

رئیس هیأت بسکتبال استان زنجان در مورد تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی هیأت برای ادامه فعالیت و ارتباط با ورزشکاران با بیان اینکه مربیان تمام رده‌های پایه با تشکیل گروه مجازی، از وضعیت جسمی آنها خبردار هستند، تصریح کرد: در فضای مجازی صرفا مطالب آموزشی و تکنیک‌های جدید بسکتبال برای بهره برداری همه علاقه‌مندان بارگزاری می‌شود و کاربرد تمرینی ندارد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان بسکتبال جوانان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش

هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌های و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.
در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و... توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور