Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن بیگدلی روز سه‌ شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: نهم دی ماه ۸۸ روزی بود که بار دیگر ملت شریف ایران با انقلاب اسلامی و آرمان های آن، ولایت و امامت و رهبری پیمان مجدد بسته و نشان دادند که از انقلاب و اعتقادات خود عقب‌نشینی نخواهند کرد و در مقابل مستکبرین و یاوه‌گویان داخلی وخارجی به ویژه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، ایستادگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، نقش تعیین کننده در مهار فتنه ۸۸ داشتند، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، نهم دی، نقطه عطفی برای نظام وانقلاب بوده و در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد:پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی برهه های حساس وتاریخی کشور این مردم بودند که به صحنه آمدند و با بصیرت و روشنگری در مقابل هجمه ها ایستادگی کردند که این جای تقدیر دارد.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) گفت: پس از بی نتیجه ماندن تلاش دشمنان برای ایجاد انقلاب رنگی در سال ۷۸، اقدام به برنامه ریزی و ایجاد فتنه ۸۸ نمودند که به فرموده مقام معظم رهبری ۲۰ سال دشمن برای اجرای آن کار کرده بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به بهانه تقلب در انتخابات فتنه ۸۸ را رقم زدند، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ سعی کردند با الگوگیری از انقلاب‌های رنگین اوکراین و گرجستان در کشور با هدف بی‌ اعتبار ساختن نظام اسلامی،  نظامی که اعتبار آن به ولایت فقیه است فتنه ایجاد کنند، در حالی که نظام ما نظام ولایی است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه در انتخابات، شورای نگهبان را ناظر بر انتخابات داریم ولی فتنه‌گران ۸۸ با تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم این پیام را دادند که ساختار نظام اسلامی قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: قبل از پایان رسمی شمارش آرای انتخابات، سران فتنه رسما خود را پیروز انتخابات معرفی کردند که این امر سبب بروز اختلافات و در نهایت منجر به وقوع فتنه ۸۸ شد.

وی با اشاره به اینکه سران فتنه با صدور بیانیه های مختلف اقدام به تحریک مردم می کردند، اظهار داشت: این فعالیت ها سبب سردرگمی برخی افراد در تشخیص حق و حقیقت گردید که پس از آشکار شدن حقیقت و چهره واقعی سران فتنه و دشمنان این مساله حل شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حمایت دشمنانی همچون ریگی، اسرائیل، آمریکا، انگلیس از فتنه ۸۸، گفت: حمایت تبلیغی رسانه های بیگانه، حمایت منافقین و سفارتخانه های خاص، فعال سازی برخی اتباع بیگانه، توهین به اعتقادات عاشورای حسینی و آتش‌ زدن خیمه امام‌حسین (ع)  از دیگر اقدامات دشمن در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این فتنه بود.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه مدیریت بحران و هدایت خردمندانه رهبری فتنه سال ۸۸ را سرکوب و اهمیت وجود رهبری و ولایت فقیه را بر همه روشن کرد، گفت: مقام معظم رهبری با مدیریت و تدبیر، صحنه را مدیریت و بصیرت را در مردم و جامعه پر رنگ‌تر کرده و فتنه ۸۸ با بصیرت افزایی ایشان، به حماسه عظیم ۹ دی منتهی شد.

وی با بیان اینکه مردم در دی ماه سال ۸۸ با هماهنگی و تطابق و همراهی کامل با امام خامنه‌ای حضور  سراسری و بی‌نظیری را در  محکوم کردن توهین به مقدسات اسلامی و عاشورای حسینی به نمایش گذاشتند، افزود: می توان گفت حماسه ۹ دی و حضور مردم در این راهپیمایی، آشوبگران و مردمی که تنها فریب فتنه گران و غربی ها را خورده بودند، جدا کرد و فاصله و اهداف واقعی هر گروه مشخص شد و مردم با موضع صریح خودشان در حماسه نهم دی، دست های پشت پرده استکبار را به عقب کشاندند و آنها نتوانستند احساسات دینی مردم و پایه های نظام را سست کنند، بلکه روز به روز این احساسات و اعتقادات مردم به انقلاب عمیق تر شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایران زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایران زنجان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایران زنجان اخبار کنکور مقام معظم رهبری حجت الاسلام فتنه ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است

رضا رحیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جمهوری به این معنی است که حکومت دارای پشتوانه مردمی بوده و مراجعه به آرای مردم در این نظام وجود دارد، افزود: لازمه تقویت نظام جمهوری این است که مردم بیش از پیش در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند و این بدان معنی است که مردم به سرنوشت خود اهمیت داده و حاکمیت نیز این زمینه را برای آحاد مردم در راستای تعیین سرنوشت خود فراهم کند.

رحیم‌پور با تاکید بر اینکه یکی از المان‌های مهم مشارکت مردم یا به عبارتی مردم‌سالاری و دموکراسی، بحث انتخابات است، اظهار کرد: این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که در عرصه انتخابات مردم به جمهوریت معنی بخشیده و خود را در سرنوشت‌شان دخیل دانسته و در این عرصه به طور غیرمستقیم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بی‌تردید در همه جوامعی که ساختار جمهوریت دارند، نمی‌توان به همه آحاد مردم به دلیل وجود محدودیت، مسؤولیتی سپرد، ادامه داد: راهکار منطقی مشارکت و دخالت مردم در بحث حکمرانی و قانون‌گذاری، بحث انتخابات است. مردم در انتخابات از جانب خودشان نمایندگانی انتخاب کرده و به آن‌ها در بحث مقررات، قواعد اجتماعی و همه معاهدات بین‌المللی وکالت می‌دهند تا از جانب آن‌ها نمایندگی کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه با توجه به اهمیت انتخابات، همه آحاد مردم باید این تکلیف را بر خود بدانند که از این حق قانونی خود استفاده کنند، تصریح کرد: حضور نیافتن در این عرصه و بی‌تفاوت بودن به این موضوع مهم، در درجه اول ظلم به خود است و در ثانی حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذاریم.

رحیم‌پور، بالاترین ارزش جمهوریت نظام کشور را برخورداری از پشتوانه اسلامی آن دانست و خاطرنشان کرد: این بدان معنی است که علاوه بر آرای مردم و مردم‌سالاری، بحث اسلامیت و مشروعیت این نظام مطرح است.

وی با یادآوری اینکه شاکله نظام این است که با کمک خود مردم به سمت گفتمان‌های انقلاب که همان عدالت به عنوان مهم‌ترین پایه و اساس نظام است، حرکت کند، عنوان کرد: در این راه همه مردم باید مشارکت داشته باشند که یکی از راه‌های مشارکت مردم این است که نمایندگان را به خوبی انتخاب کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه در آستانه دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، اضافه کرد: دور اول این انتخابات در اسفندماه سال گذشته و باوجود همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان، با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد، لذا برای تکمیل این مشارکت در استان زنجان مردم باید در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده دوباره پای کار بیایند تا دور دوم نیز همانند دور اول باشکوه برگزار شود.

رحیم‌پور با تاکید بر اینکه نماینده اصلح از دو جنبه خصوصیات فردی و از جنبه تخصص فرد حائز اهمیت است، متذکر شد: نماینده مجلس باید سلامت نفس داشته و آلوده به برخی مسائل از جمله مباحث اقتصادی نباشد. همچنین نماینده باید حائز تعهدات فردی و اخلاقی باشد.

وی یادآور شد: علاوه بر این، نماینده باید تخصص لازم را برای ورود به مجلس که کرسی بسیار حساسی است، عهده‌دار خواهد بود؛ چرا که ساختار دو قوه قضائیه و مجریه از قوه مقننه استخراج می‌شود و به تعبیر امام راحل این قوه در رأس امور قرار دارد.

کد خبر 6094873

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران