Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@15:48:09 GMT

افزایش 4 برابری امانات پستی البرز در سایه کرونا

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۴۵۶۰

افزایش 4 برابری امانات پستی البرز در سایه کرونا

محمود فرزین مدیرکل پست استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در کرج، با اشاره به اینکه پاسخگوی تمامی مشتریان این مجموعه هستیم، گفت: طی سال جاری حجم بسته‌ها بسیار زیاد شده است و بابت دیر رسیدن بسته‌‍های پستی از مردم عذرخواهی میکنم.

مدیرکل پست استان البرز با بیان اینکه حجم چند برابری وارد پست شده است، ادامه داد: قسمت پاکت‌(نامه‌های ارسالی) و بسته‌های کوچک اداره پست ساماندهی شده است و این سفارشات ظرف 24 تا 48 ساعت به دست مردم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول با اشاره به شیوع بیماری کرونا و بالا رفتن حجم خرید‌های پستی، ادامه داد: حجم امانات (بسته‌های بزرگ) در سال جاری 4 برابر سال گذشته افزایش یافته است. در این بخش با تأخیر در  رساندن بسته‌ها مواجه شده ایم، از این رو از بخش خصوصی کمک گرفته ایم تا بتوانیم سریع‌تر امانات را به دست مردم برسانیم.

فرزین با بیان اینکه این امانات الزاما باید با خودرو توزیع شود، تصریح کرد: در این میان می‌توانیم از نیروهای پیمانکاری (بخش خصوصی) استفاده کنیم؛ شرایط برای جذب این نیرو سخت نیست و افراد با داشتن یک خودرو وانت مسقف و ضمانت تعیین شده می‌توانند مشغول به کار در این حوزه شوند.

وی یادآور شد: متقاضیان‌ می‌توانند به اداره پست، چهارراه طالقانی، طبقه اول مراجعه کنند و در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسؤول با اشاره به گذراندن جمعه سیاه و تخفیف‌های بالا در بستر مجازی، گفت: فقط 201 هزار مرسوله از یک فرستنده داشتیم از این رو حمل و جا به جایی برای ما کار سختی است و نیاز به نیرو داریم اما جذب نیرو رسمی خارج حوزه اختیارات استان است از این رو سعی داریم از بخش خصوصی کمک بگیریم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان البرز بخش خصوصی کرج خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳

شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۹۶۰ میلیارد تومان است گفت: با وجود تورم در کشور، بودجه شهرداری در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.

بهترین با بیان اینکه در این مدت در بخش سرمایه گذاری، ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهر بیرجند شده، افزود: گردش مالی یک سرمایه گذار به تنهایی ۳ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که تمام بودجه عمرانی تخصیص یافته به استان ۹۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف جذب سرمایه و اشتغالزایی در شهر بیرجند صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری بیرجند در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی نیز با هدف توانمند سازی و اشتغال این افراد، تعداد ۴ باب منزل متعلق به شهرداری را در اختیار گرمخانه و ۴ باب منزل دیگر را در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار داده و در سرای مرحوم امینی در بازار بیرجند نیز ۲ مغازه برای فروش تولیدات آسیب دیدگان اجتماعی، در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است .

شهردار بیرجند همچنین از آمادگی شهرداری برای واگذاری رایگان غرفه در روزبازار‌ها با هدف عرضه تولیدات زندانیان نیز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • جاده چالوس بسته است
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها