Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از ایثار، سعید اوحدی در نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت امنای این دانشگاه، از برگزاری نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد در هفته دوم اسفند ماه و هم زمان با فرارسیدن روز ۲۲ اسفند و روز شهید خبر داد.

معاون رییس جمهور با اشاره به وضعیت بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار توجه جدی به حل مشکلات جامعه ایثارگران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوحدی با اشاره به وضعیت شرایط آموزشی در کشور به دلیل گسترش ویروس کرونا گفت: در حوزه آموزش و درمان باید برنامه‌های مشخصی داشته باشیم و نباید در این شرایط منتظر ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ماند.

کامیار تقفی رییس دانشگاه شاهد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه شاهد و برگزاری جلسات هیئت امنای این دانشگاه گفت: امیدوار هستیم که این جلسات روند مثبت خود را دنبال کند و از برگزاری نشست پیش از سال هیئت امنا نیز استقبال می‌کنیم.

در این نشست سایر اعضای هیئت امنای دانشگاه شاهد به بیان مسائل حقوقی و ساختار بودجه این دانشگاه پرداختند و خواستار به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و کار تخصصی برای بهبود عملکرد دانشگاه شاهد در سال ۱۴۰۰ شدند.

برچسب‌ها سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور دانشگاه شاهد هیئت امنای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر مبارکه در این مراسم گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎ و عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ‏خانواده‌های آنان است‎. ‎
حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی شجاع و دلیر، در زمان ۸ سال دفاع مقدس، جان برکف در جبهه‌ها حاضر شدند و از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مرحوم ضیایی، ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در سن ۸۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید مجید ضیائی درسن ۱۲ سالگی در تظاهرات پیش از انقلاب به دست نیرو‌های پهلوی همچنین اصغر ضیایی برادر این شهید بزرگوار ۱۲ شهریور سال ۶۰ در ۱۶ سالگی در جنوب کرخه، خدابخش ضیایی، نیمه آذر سال ۶۰ در ۱۸ سالگی در عملیات طریق القدس و محمدرضا ضیایی، ۱۱ آبان سال ۶۱ در عملیات محرم در محور عین خوش در ۱۴ سالگی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد