Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس: با وجود بیکاری ۲۵ درصدی در ماهشهر ، پتروشیمی‌های بی‌شمار منطقه در استخدام به نیروهای بومی بی‌توجهی می‌کنند.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس: با وجود بیکاری ۲۵ درصدی در ماهشهر ، پتروشیمی‌های بی‌شمار منطقه در استخدام به نیروهای بومی بی‌توجهی می‌کنند.

  یک پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر قصد دارد آزمون استخدامی برگزار کند که سهمیه خاصی برای بومی‌ها در نظر نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این شرکت پتروشیمی قصد دارد تعداد قابل‌توجهی نیرو استخدام کند که در آن هیچ سهمیه‌ای برای بومی‌های منطقه قرار نداده است؛طبیعی است که جوانان منطقه در رقابت با سایر فارغ‌التحصیلان از سراسر کشور هیچ شانسی برای استخدام نخواهد داشت در حالی که تمام مشکلات و بحران زیست‌محیطی پتروشیمی‌های بی‌شمار منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر بر سر اهالی منطقه هر روزه آوار می‌شود.   بعنوان نماینده مردم این منطقه با تمام توان و قدرت از برگزاری این آزمون تبعیض‌آمیز جلوگیری می‌کنم مگر اینکه سهمیه قابل قبولی در اختیار جوانان منطقه قرار داده شود.   با کدام استدلال پتروشیمی‌های منطقه ویژه ماهشهر برای تأمین نیروی خود اقدام به جذب نیرو از سایر نقاط کشورمی کنند؛حدود ۲۲ هزار جوان بیکار با تحصیلات عالیه و تخصصی در ماهشهر داریم و به جرأت می‌توان گفت هیچ تخصصی وجود ندارد که پتروشیمی‌های منطقه به آن نیاز داشته باشند و در منطقه وجود نداشته باشد. برچسب ها: نماینده مجلس ، استخدام ، نفت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LIv

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نماینده مجلس استخدام نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ زهرا مظفر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه آموزش و پرورش مفتخر است با درصد بالا نسبت به همه دستگاه‌های اجرایی کشور حتی بنیاد شهید به دلیل ظرفیت استخدام هر ساله میزبان فرزندان شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد مگر اینکه متقاضی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در اردیبهشت‌ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه آموزش‌وپرورش یک نهاد فرهنگی است که وظیفه حضور در جنگ نداشت اما بیش از ۴۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و همپای نیروی مسلح و انتظامی و نظامی بوده است، اضافه کرد: معلمان حتی در دوران جنگ هم سنگر دانش را رها نکردند و در برهه فعلی نیز فقط پرداختن به آموزش کافی نیست بلکه باید به تربیت نیز توجه شود.

مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور شاهد و ایثارگران، ادامه داد: یکی از اهداف ضروری حضور در استان‌ها شناسایی مشکلات ایثارگران است، هدف مهم آگاه‌سازی به قوانین و اقناع ایثارگران نسبت به حقوق خود در امور شاهد و ایثارگران است.

وی ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش باید نسبت به اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سند تحول بنیادین و قانون جامع ایثارگران آگاه باشند تا دستگاه بتواند وظایف خود را به خوبی در قبال این قشر پر افتخار انجام دهد.

کد خبر 750125

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت