Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی مقدم گفت: در حماسه ۹ دی‌، با وجود برگزاری یک انتخابات بی نظیر، عده‌ای با قانون‌شکنی نتیجه انتخابات را نپذیرفتند، مستنداتی که بعد از انتخابات فاش شد، مشخص کرد که این فتنه، میدانی برای مانور و اجرای نقشه های شیطانی آمریکای جنایت کار و رژیم صیهنویستی با همکاری عوامل نفوذی داخلی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با حماسه ۹ دی به خبرنگار راه آرمان گفت: ۹ دى در واقع استمرار و گسترش بلوغ سیاسى ملی مردم ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای یوم الله ۹ دى، ناکامی جریان فتنه و حفظ انقلاب اسلامی است درواقع حماسه ۹ دی، روز سرافرازی و قبولی ملت و مردودی خواص این انقلاب بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان مطرح کرد: ۹ دی روز پیروزی بصیرت بر فتنه و وادادگی، روز تقابل مردم ولایت مدار هوشیار با عده‌ای خیانت‌کار، وطن‌فروش و منافق داخلی است که آب به آسیاب دشمن ریختند و آتش افروخته فتنه را افروخته‌تر نگه داشتند.

مقدم بیان کرد: نهم دی ماه سال ۸۸، نقطه عطفی در تاریخ جاودانه جمهوری اسلامی ایران است که به فرموده امام خامنه ای، یوم الله است، زیرا در این روز یک حادثه سرنوشت ساز برای کشور رخ داد، مقتدرانه ملت، مردم با بصیرت و هوشیار ایران ضمن بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری با حضور آگاهانه، حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی  در تاریخ انقلاب خلق کردند.

فتنه ۸۸ مانور نفوذی های داخلی برای اجرا نقشه های شیطانی آمریکا بود

وی یادآور شد: در حماسه ۹ دی‌، با وجود برگزاری یک انتخابات بی نظیر، عده‌ای با قانون‌شکنی نتیجه انتخابات را نپذیرفتند، مستنداتی که بعد از انتخابات فاش شد، مشخص کرد که این فتنه، میدانی برای مانور و اجرای نقشه های شیطانی آمریکای جنایت کار و رژیم صیهنویستی با همکاری عوامل نفوذی داخلی بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مردم فهیم ایران در انتخابات سال ۸۸،  حماسه‌ای خلق کردند که سبب بُهت و حیرت جهانیان شد؛ اما این حضور پرشکوه بر دشمن خبیث بسیار‌گران آمد؛ زیرا دشمن به هر حیله و ترفند و تزویری دست زده بود تا انتخاباتی بی‌رونق و سست و بی‌مایه در ایران برگزار شود.

مقدم عنوان کرد: بر خلاف میل شیطانی‌ دشمن، ملت با حضور حماسی خود، دشمن را ناکام گذاشتند، آنان برای جبران ناکامی خود و مقابله با پیروزی شکوهمند ملت در حماسه حضور، دست به کار شده و با کمک خائنین و خودفروختگان داخلی یا به تعبیر بهتر خوارج زمانه، فتنه ای را رقم زدند.

وی ادامه داد: فتنه سال ۸۸، نمونه ای از انحرافات خواص مردود جامعه اسلامی بود که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بودند، هدفمند طغیان کرده، مردم را به خیابان آوردند، همه چیز و همه کس را متهم کرده و نهایتا با دشمنان قسم خورده نظام همسو و همراه شدند.

انتخابات بهانه خودفروختگان داخلی برای ریشه کن کردن نظام جمهوری اسلامی بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ابراز کرد: در واقع انتخابات بهانه ای بیش نبود، فتنه گران اصل نظام را نشانه گرقته بودند تا کشور را به اغتشاش بکشانند و به قتل و غارت دست بزند؛ این خواص خودفروخته، مزدوران و جیره بگیران اجانب شدند تا نظام جمهوری اسلامی را ریشه کن کنند بطوریکه حتی حرمت ماه محرم و روز عاشورا را نیز نگه نداشتند و باعث جریحه دار شدن احساسات مذهبی مردم ایران شدند.

مقدم تاکید کرد: خواص مردود فتنه ۸۸ با عبور از جایگاه ولایت فقیه، ۸ ماه اوضاع کشور را درگیر آتش نفاق و آشوب کردند، آنچه مسلم است به تعبیر مقام معظم رهبری یک فتنه بزرگ برای سرنگونی نظام طراحی شده بود که برخی دانسته و آگاه ابزار دشمن شدند و برخی بدون بصیرت و تدبیر بازیچه دست دشمنان داخلی و خارجی شدند.

وی افزود: وقتی فتنه‌ها چون مار سمی سر از آشیانه بیرون می‌آورند، ترکیبی از فرصت‌ها و تهدید‌ها به وجود می آید، تهدید برای امنیت جامعه و فرصت برای محک زدن عیار خواص جامعه، میزان بصیرت و هوشیاری ملت به وجود می آید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اذعان کرد: سکوت عده ای از خواص در فتنه ۸۸ و از آن بدتر آتش بیاری و هم دست دشمن شدن برخی دیگر، عیار آنها را مشخص کرد اینجاست که به حرف شهید دیالمه می رسیم «مطمئن باشیم در هر شغلی که هستیم اگر ذره‌ای عدم خلوص در ما باشد امروز سقوط نکنیم، فردا سقوط می‌کنیم. فردا نباشد پس‌فردا سقوط می‌کنیم چون انقلاب هر زمان یک موج می‌زند یک مشت زباله را بیرون می‌ریزد».

مقدم متذکر شد: این خواص مردود و سرسپرده زباله هایی بیش نبودند که موج بصیرت مردم آنها را بیرون انداخت؛ حماسه ۹ دى در واقع استمرار و گسترش بلوغ سیاسى ملی مردم ایران بود.

جریان تحریف در جریان تحریم ها، به دنبال راه اندازی فتنه جدید است

وی یادآور شد: راز ماندگاری این انقلاب، اتکای به ایمان است، این هنر و ولایتمداری مردم فهیم ایران بود که توطئه و نقشه دشمنان و نفوذیان داخلی را نقش بر آب کرد و به فرموده امام خامنه ای حادثه ۹ دی، در تاریخ یک حادثه ماندنی است، اهل بصیرت مطیع ولایت و رهبری هستند و این مهم‌ترین ویژگی و خصوصیت اهل بصیرت و شهدای بصیرت بوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان کرد: مقام معظم رهبری یکی از عوامل مهم ایجاد فتنه را دنیاطلبی، نافرمانی و عصیان در مقابل رهبری اسلامی معرفی می کنند.

مقدم تشریح کرد: اگر جامعه اسلامی شکرگزار نعمت ولایت الهی باشد و ولایت مداری پیشه کند، زمینه های فتنه و بحران اجتماعی از میان خواهد رفت، بنابراین یکی از عوامل موفقیت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ آن در دفاع همه جانبه  خود در برابر اجانب و مستکبران، همراهی ملت با رهبری انقلاب و اطاعت پذیری محض از ولایت است.

وی ادامه داد: نفوذ فکری، فتنه جدید و فعلی دشمن است، سیاست و راهبردش هم این است که مردم را در مقابل جبهه انقلاب و ولایت قرار دهند، جریان تحریف با تمرکز برتوجیه سازی تحریم های ظالمانه استکبار، درصدد است تا ایران را مانع رفع تحریم ها معرفی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز کرد: درواقع  این جریان به جای آن که آمریکا و اروپا را مقصر تحریم‌ها بداند ایران انقلابی را مقصر می داند.

برجام آیینه عبرت تمام نمای خسارت و غرامت به غربی ها بود

مقدم تاکید کرد: هر کجا که انقلابی عمل کردیم پیروز میدان بودیم  و هر آنجا که سازش کردیم خسارت دیدیم، نمونه بارز این غرامت، برجام بود که آیینه عبرت تمام نمای خسارت و زیان محض بود.

وی افزود: طبق فرمایش حضرت آیت الله امام خامنه ای، ملت ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی، تاریخ اسلام را تغییر دادند، از این رو دهه بصیرت فرصت مناسبی برای دشمن شناسی، استکبارستیزی و تجدید بیعت با ولابت است و یادآوری این روزها یک تجدید میثاقی و درس عبرتی است، تا مومن و غیر مومن ولایت و انقلاب از هم غربال، دوست و دشمن داخلی آشکار شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: امام شناسی و دشمن شناسی دقیق مانع انحراف انسان در جریان ها شده و موجب می شود که مسیر درست را انتخاب کنیم.

مقدم اظهار کرد: هیچ گاه  نباید از نقشه و توطئه های  دشمن غافل باشیم چرا که اگر درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب، همراهی و هوشیاری مردم با ولایت فقیه نبود، آتش فتنه به این زودی خاموش نمی شد؛ حضور حماسی و مقتدرانه مردم موجب پشتوانه سازی محکم و استوار ایران اسلامی  در عرصه های  بین المللی شده چرا که ویژگی این حرکت، ضداستکباری بودن آن است.

وی یادآور شد: این ملت، انقلاب و نظام خود، همچنین پیروزی بر فتنه ۸۸ را هدیه الهی می داند چرا که به تعبیر آیت الله العظمی امام خامنه ای «هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (ع) را می‌‌‌بیند، این کارها کارهایی نیست که با اراده‌‌‌‌ امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ همان طور که امام در یک موقعیت حساس به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهی را در پشت این قضایا دیدم».

حماسه ۹ دی نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام انقلاب ایستاده اند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند، ۹ دی، نور بصیرت الهی بود.

مقدم گفت: راه برخورد با فتنه، بصیرت، تقویت غیرت دینی، ولایت مداری، داشتن روحیه انقلابی، قدرت تشخیص به جای مردم، هوشیاری فکری، عملی، عمل به موقع و مراقب فریب های دنیا بودن است، زیرا فرد دیندار، بصیر و بیدار است و می تواند حق را از باطل تمیز دهد و از حق حمایت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که اینجا ایران ولایتمدار و عاشورایی است، با این ملت نمی‌تواند مقابله و یا فتنه‌انگیزی کند، او مجبور است به خود بفهماند که اگر همچنان تصور خام و باطل فتنه را در ذهن شیطانی‌اش پرورش دهد بار دیگر به فرمان ولی فقیه، حماسه یوم الله ۹ دی اتفاق خواهد افتاد، توطئه ها بر ملا و دشمنان داخلی و خارجی  نابود و رسوا خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی جمهوری اسلامی امام خامنه ای حماسه ۹ دی تحریم ها فتنه ۸۸ عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد