Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت پرداخت و اظهار داشت: ۹ الی ۱۹ دی‌ ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام‌گذاری‌شده است که آغازین روز این دهه یعنی ۹دی‌ ماه، بسیار برای انقلاب اسلامی مهم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: برای چرایی پیدایش این روز را باید به سابقه فتنه‌گری دشمنان علیه جمهوری اسلامی و مردم و تلاش‌هایی که برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و همچنین سابقه حضور مردم برای دفع فتنه‌ها رجوع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح داشت: در سال ۸۸ عوامل و توطئه استکبار از طریق جنگ رسانه‌ای، ایجاد شبهه در انتخابات و عادی‌انگاری در حرکت دشمن، طراحی تیم‌های عملیات روانی در داخل کشور و سکوت برخی از خواص تلاش کردند تا علیه ارکان انقلاب اسلامی و همچنین تهدید و تحریم این کشور حرکت کنند.

آگاهی مردم، حماسه ۹دی را رقم زد

احمدی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ تلاش شد تا بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و لایت جدایی صورت بگیرد از همین رو از طریق به کارگیری عوامل آشوب‌گر و فریب‌خورده در کشور نا امنی‌های چندماهه را ایجاد کردند که آخرین آن در روز عاشورا سال ۸۸ بود و مردم بعد از آشکار شدن این فتنه‌ها پیچیده آمریکایی، صهیونیستی به صحنه آمدند و ۹ دی حماسه را خلق کردند.

فتنه ۸۸‌، آزمونی برای خواص جامعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان داشت: یکی از پیامدهای این روز آزمون خواص بود که برخی از خواص آن‌ها مردود و برخی دیگر با سکوت خود نتوانستند نمره قبولی را دریافت کنند، البته برخی از خواص هم دوشادوش مردم به یاری انقلاب اسلامی برای مقابله با گزندهای فتنه حرکت کردند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: در آن سال مردم جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای را باور کردند و علاوه بر آن نقاب از چهره مدعیان انقلابی برداشته و به نوعی غربال‌گری صورت گرفت و دشمنی آمریکا برای مردم بیش از پیش آشکارتر شد، همچنین بین مردم حول محور اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) وحدت عمیقی ایجاد شد.

نقش انکارناپذیر مردم در تداوم استقلال و امنیت کشور

احمدی تاکید داشت: حماسه ۹ دی جایگاه مؤثر مردم را در حفظ استقلال کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقلال سیاسی کشور و غیره مشخص کرد و نشان داد تحقق این امر بیش از هرچیز نیازمند بصیرت و دشمن شناسی و ولایت مداری است.

بصیرت فاطمیه، ولایت‌مداری و مقاومت علوی، شعار دهه بصیرت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان شعار امسال دهه بصیرت را «بصیرت فاطمیه، ولایت‌مداری و مقاومت علوی» اعلام کرد و افزود: دهه بصیرت امسال مصادف با نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و سیلی محکمی که به آمریکایی‌ها زده شد و همچنین چهلمین روز شهادت دانشمند بزرگ کشورمان، شهید فخری‌زاده است.

وی یادآور شد: به دلیل محدودیت‌های ناشی از انتشار ویروس کرونا امسال برنامه‌های دهه ولایت از طریق هم‌افزایی با بسیج و تشکل‌های مردمی در سطح استان اصفهان برنامه‌هایی را برگزار خواهیم کرد که می‌توان به برنامه‌های محله‌محور که از اصلی‌ترین برنامه‌های مد نظر است اشاره کرد.

شرحی از برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت

 احمدی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم نمادینی روز ۹ دی‌ ماه در سطح استان و شهر اصفهان گفت: برنامه‌های مختص به روز سه شنبه ۹ دی‌ ماه اجتماع‌محور نیست بلکه سلامت‌محور است که به صورت زنده و برخط خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود مبنی بر تشریح برنامه‌های دهه بصیرت، عنوان کرد: حرکت موتورسواران از چهار راه تختی، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری برنامه‌های متعدد و مختصر در امامزاده‌های سطح استان، برگزاری مراسم در گلستان شهدای اصفهان در روز شنبه ۱۳ دی‌ ماه و همچنین مراسم مجازی ویژه بسیج دانشجویی در قالب نشست‌های مختلف بصیرتی و برگزاری، دیگر برنامه با مشارکت و همت کانون‌های فرهنگی مساجد و مردمی، از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی در پایان صحبت خود با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهید کاظمی در ۱۸ دی‌ماه به میزبانی سپاه پاسداران استان اصفهان گفت: شهید کاظمی یار بصیر و انقلابی حاج قاسم سلیمانی است که وصیت نامه این شهید والا قام چراغ راهی است برای همگان از همین رو در سطح استان اصفهام مسابقه‌ای با محوریت از وصیت این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه بصیرت ۹دی در اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برنامه های دهه بصیرت انقلاب اسلامی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • گرامیداشت روز معلم
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود