Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: این موسسه در یازدهمین رزمایش نهضت و تعاون احسان مومنانه با همکاری نیکوکاران و با عنوان پویش حجاب فاطمی ، ۵۰۰۰ قواره چادر مشکی را به افراد نیازمند اهدا خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، محمدجواد فولاد در یازدهمین رزمایش نهضت و تعاون احسان مومنانه  این بنیاد که با عنوان پویش حجاب فاطمی  و اهدای ۵۰۰۰ هزار قواره چادر مشکی به افراد نیازمند   در ایام فاطمیه  در مهدیه مشهد برگزار شد، گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در راستای گرامی داشت ایام  اندوه اهل بیت (ع) و عمل به تکالیف و وظایف خیر خواهانه درحوزه های مذهبی و فرهنگی با ایجادطرح پویش و پوشش حجاب فاطمی در سطح کشور همه خیرین و نیکوکاران عزیز را فراخوان به مشارکت در نذر چادر برای نیازمندان در ایام فاطمیه  کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: با همراهی خداوند متعال و همکاری نیکوکاران این پویش به ثمر نشست وافراد  با اهدای نذر چادر برای نیازمندان در سطح کشور این بنیاد را همراهی کردند که ثمره این مشارکت ها امروز در سراسر کشور به بار نشست  و ۵۰۰۰قواره چادر به ارزش هر کدام سه میلیون ریال به افراد نیازمند اهدا خواهد شد. فولاد ادامه داد:  در مراسمی که در مهدیه مشهد و با حضور مسئولان این شهر برگزار شد به منظور آغاز این رزمایش مومنانه به صورت نمادین چند چادر به تعدادی از جامعه هدف این رزمایش اهدا گردید، از طرفی  این رزمایش در همه شعبه های بنیاد بین المللی خیریه ابشار عاطفه ها در سطح کشور درایام شهادت حضرت فاطمه (س)برگزار خواهد شد . وی با اشاره به اینکه مشارکت خیران  برای حمایت از نیازمندان در وضع موجود،تاییدی بر حس وحدت و همدلی نیکوکاران در یاری محرومان است،  بیان داشت: ضمن تقدیر مجدد از خیرین از آنها برای مشارکت بیشتر در این رزمایش برای ترویج و توسعه فرهنگ فاطمی در سراسر کشور و اهدای نذر چادر برای افراد نیازمند که قادر به تهیه آن نیستند  دعوت می کنیم  تا  با امید به اینکه این رزمایش فاطمی مورد عنایت و توجه این بانوی بزرگ اسلام قرار بگیرد ، بتوانیم با تاسی از  سیره زندگی اهل بیت (ع) اسوه و الگوی خانواده اسلامی مورد نظر بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کرده  و یک جامعه دینی و مذهبی را در جهان اسلام معرفی نماییم . مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها افزود:  این موسسه خیریه در اجرای فرمان رهبری برای گسترش نهضت تعاون و دستگیری از نیازمندان، کمک های مومنانه را در دستور کار قرار داده که این اقدامات با مشارکت نیکوکاران از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹  قوت بیشتری یافته است. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پویش فاطمی آبشار عاطفه ها چادر مشکی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افراد نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌مشهد، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • تصویر تعظیم و لحظه بوسیدن چادر یک دختر توسط رادان
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است