Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز سه شنبه، نهم دی، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/10/8؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

حادثه مرگبار در لیگ دسته دو

اتفاقی مرگبار پیش از شروع یک دیدار در لیگ دسته دوم منجر به تعویق زمان شروع بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، دو تیم میلادمهر تهران و شهدای بابلسر طبق برنامه قرار بود از ساعت 14 امروز در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید کشوری مقابل هم به میدان بروند اما قبل از آغاز بازی، در کمال تاسف تدارکات تیم شهدای بابلسر حین انجام کار دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست داد تا همه چیز تحت الشعاع این اتفاق قرار بگیرد.

گفتنی است احتمالا این بازی لغو می شود.

یک برج ساز با عنوان عجیب به هیات مدیره وارد شد!

علی نامداری در جلسه امروز (8 دی 99) هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان مشاور هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تابناک، علی نامداری که در ماجرای فرشید اسماعیلی و چک 2/5 میلیاردی اش سر زبان ها افتاده بود، به عنوان مشاور هیات مدیره به ترکیب این هیات اضافه شد تا بتواند در جلسات هم شرکت کند.

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال صبح امروز با حضور تمامی اعضا برگزار شد و سرانجام با عنوانی عجیب، چهره متمولی که قبل از فصل کمک های مالی زیادی به آبی ‌ها کرده بود، به هیات مدیره اضافه شد.

در این جلسه اعضا درباره مسائل روز باشگاه استقلال به بحث و تبادل نظر پرداختند. بررسی امورات باشگاه و بحث مالی از مهمترین موضوعات جلسه هیات مدیره استقلال بود و با توجه به اولویت باز پس دادن مبالغ قرض گرفته شده از یک برج ساز طرفدار استقلال، بحث به این سمت رفت.

علی نامداری که در ماجرای فرشید اسماعیلی و چک 2/5 میلیاردی اش سر زبان ها افتاده بود، به عنوان مشاور هیات مدیره به ترکیب این هیات اضافه شد تا بتواند در جلسات هم شرکت کند.

نامداری قبلا به صراحت گفته بود برای کمک مالی به استقلال نیاز به پست و سمت و حکم ندارد اما عنوان جدید نشان داد که مدیران استقلال نگران تسویه حساب با این هوادار پولدار هستند و سرانجام یک جایگاه عجیب و من درآوردی به او دادند تا از توانایی او در مسائل مالی استفاده کنند.

نصیرزاده در گفتگو با طرفداری: با این هیات مدیره و مدیرعامل نمی توانم کار کنم

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با طرفداری استعفایش از معاونت باشگاه تراکتور را تایید کرد.

به گزارش طرفداری؛ در حالی که اطراف باشگاه تراکتور عده ای امیدوار هستند، استعفای هوشنگ نصیرزاده چندان جدی نباشد و معاون تراکتور به همکاری با باشگاه تبریزی ادامه بدهد، هوشنگ نصیرزاده به طرفداری گفت: 

از معاونت باشگاه استعفا کردم چون با این مدیرعامل و هیات مدیره نمی شود کار کرد. من مشکلی با زنوزی، مالک باشگاه ندارم اما این هیات مدیره و مدیرعامل به دلیل نداشتن دید ورزشی تقریباً مانع انجام کار هستند و به همین دلیل، ترجیح دادم قطع همکاری کنم.

ماشین سازی - سپاهان؛ فرصت طلایی نویدکیا برای صدرنشینی / پیش بازی

سایپا - صنعت نفت؛ پورموسوی به پیش روی ادامه می دهد؟ / پیش بازی

کریستال پالاس 1-1 لسترسیتی؛ روباه ها همچنان رابین هود مانند رفتار می کنند

چلسی 1-1 استون ویلا؛ آژیر خطر برای سوپر فرانکی به صدا درآمد

صبحانه ورزشی 1399/10/9؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 8 دی 1399 مرتضی پورعلی گنجی داریوش یزدانی ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 دسامبر 2020 الساندرو دل پیرو تولد 10 سالگی پسرش ساشا را تبریک گفت ادینسون کاوانی در روز برفی منچستر صبحانه ورزشی 99/10/9؛ بسته ویدیویی صبح سه شنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران