Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره it دانشگاه شهرکرد در مورد نحوه برگزاری امتحانات گفت: سیستم امتحانات در اختیار اساتید خواهد بود؛ به نحوی که هر استاد به صلاحدید خود می‌تواند برای هر سوالی تایمر مشخصی بگذارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه پرسش و پاسخ با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه شهرکرد با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سعید کریمی، رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به نحوه محاسبه شهریه دانشجویان مهمان و شبانه تصریح کرد: ترم گذشته ما در خواستی مبنی بر کم شدن شهریه دانشجویان را به هیئت امنا دادیم و پس از آن به وزارت علوم ارجاع داده شد و تصویب شد. امسال هم دنبال این مسئله ایم و این مسئله منوط بر اجازه هیئت امناست که به دنبال تصویب دوباره آن هستیم.
رئیس دانشگاه شهرکرد در پاسخ به این سوال که چرا مرکز رشد دانشگاه استانداری است، بیان کرد: این مرکز قبلا به اعتبار برنامه بودجه برای دانشگاه ساخته شد، اما بعد از مدتی به علت فرسودگی ادارات استانداری با توافق رییس وقت دانشگاه در اختیار استانداری قرار گرفت.
خسروی رئیس اداره it در مورد نحوه برگزاری امتحانات مطرح کرد:در تلاش هستیم برنامه‌ای متفاوت از امتحانات پارسال اجرا کنیم و سیستم امتحانات را در اختیار اساتید خواهد بود به نحوی که هر استاد به صلاحدید خود می‌تواند برای هر سوالی تایمر مشخصی بگذارد و اجازه بازگشت به سوالات قبل را ندهد یا برای همه سوالات یک زمان کلی در نظر بگیرد.
در ادامه این جلسه رئیس اداره it دانشگاه در مورد مشکل قطعی کلاس‌ها و برنامه سس بیان کرد:هیچ مشکلی از جهت سامانه دانشگاه وجود ندارد و قطع و وصل کلاس‌ها ناشی از سرعت کم اینترنت استاد و یا دانشجو است.
مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد درمورد وضعیت بارم بندی امتحان پایان‌ترم خاطرنشان کرد:اساتید موظف به ارزشیابی مستمر هستند و پایان‌ترم دانشجویان ۲۰ درصد از نمره پایانی است و اگر استادی غیر از این کاری انجام دهد تخلف کرده است.
معاونت آموزشی در پاسخ به این سوال که چرا کارمندان و اساتید پاسخگو نیستند؟ گفت:ما را در این زمینه یاری کنید اگر فردی تخلف و یا از وظایفش کوتاهی کرد به ما اطلاع دهید تا با آن‌ها برخورد کنیم با افراد خاطی که گزارش شده برخورد کردیم.
طهماسبی معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد در پاسخ به این سوال که بعد از کرونا چه مکانی برای دانشجویان غیرخوابگاهی در نظر شده است؟ افزود: در حال ساخت و اتمام تعدادی خوابگاه هستیم و در آینده دانشجویان غیرخوابگاهی هم می‌توانند از خوابگاه‌ها استفاده کنند برای استراحت غیر خوابگاهی‌ها مکان‌هایی مثل مسجد و نماز خانه خوابگاه‌ها وجود دارد.
طهماسبی در مورد حذف وعده غذایی دانشجویان غیر خوابگاهی در وعده شام و صبح اظهار کرد: هیچ وعده غذایی حذف نشده است و هر دانشجو می‌تواند وعده غذایی دریافت کند.
وی با اشاره به اینکه چه تسهیلاتی برای دانشجویان و رفع موانع تحصیل صورت گرفته یادآور شد: صندوق رفاه اعتبار خوبی ندارد، اما با تلاش‌هایی که انجام شد تلاش شد ۳۰ سهمیه دریافت و پس از آن به ۹۰ سهمیه و الان در تلاشیم به ۱۵۰ سهمیه وام ضروری افزایش پیدا کند مهلت ثبت نام تا ۱۵ دی است.
مبینی معاونت پژوهشی دانشگاه در پاسخ به این سوال که چرا به استعداد‌ها و طرح‌های دانشجو‌ها بها داده نمی‌شود؟ تاکید کرد: اینطور نیست ما مشتاقانه به دنبال دانشجو‌های خلاق و ایده پرداز هستیم و درب معاونت پژوهشی به روی دانشجویان باز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد وزارت علوم آموزش مجازی پاسخ به این سوال دانشگاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف این دانشگاه با ارائه توضیحاتی گفت: طرح تجمیع برخی واحد‌های استان کرمان، فراگیر و ملی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در پاسخ به مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دانشگاه پیام نور واحد گلباف، به تشریح اقدامات دانشگاه پیرامون تجمیع برخی واحد‌ها پرداخت و افزود: طرح آمایش واحد‌های دانشگاه‌های پیام نور در سال ۹۷ مطرح‌شده و در سال ۹۸ در استان‌های سراسر کشور و از جمله استان کرمان، کلید خورده است.

او افزود: از مجموع ۲۸مرکز واحد استان کرمان، ۱۴ واحد در استان کرمان مشمول تجمیع شده اند.

وی اعلام کرد: از جمله این واحد‌ها واحد گلباف بوده که در آن زمان با توجه به شاخص‌های مختلف اعلامی از سازمان سنجش و وزارت علوم در این طرح قرار گرفته بوده و پس از آن از مهر سال ۱۴۰۰ از دفترچه پذیرش دانشجو حذف شده است.

معین الدینی تاکید کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریت ستاد استان، در سال گذشته یک فرصت یک‌ساله از سازمان سنجش به شرط جذب مناسب دانشجو گرفته شد و واحد گلباف مجدد به دفترچه انتخاب رشته بازگشت، با این وجود دانشجوی چندانی جذب نکرده و تنها عضو هیأت علمی آن نیز از همان زمان طرح اولیه تجمیع به مرکز استان منتقل شده و در حال حاضر فاقد عضو علمی می‌باشد. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: تصمیم‌گیری با توجه به داده‌های رسمی و موجود، از جمله نداشتن عضو علمی، جمعیت پایین دانش‌آموزی سال آخر دبیرستان، جذب اندک دانشجو در سال فرصت آزمایشی، بر عهده سازمان سنجش و وزارت عتف می‌باشد.

وی تاکید کرد: طرح تجمیع واحد‌های دانشگاه پیام نور، طرحی فراگیر و ملی در سراسر کشور و با شمول دانشگاه‌های مختلف از جمله این دانشگاه است که با نظر وزارت علوم و سازمان سنجش کلید خورده و ما صرفاً مجری آن هستیم و تسلیم جوسازی‌ها و غیرشفاف گویی‌ها نمی‌شویم.

او یادآور شد: با توجه به ساختار دانشگاه پیام نور که سیستم آموزشی ترکیبی حضوری و مجازی دارد و دانشجو می‌تواند هر شهری را برای برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال انتخاب کند و امکان شرکت در کلاس‌های مجازی را با کمترین امکانات نرم افزاری دارد، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای دانشجویان فعلی و خانواده‌های آن‌ها وجود ندارد و تا پایان فارغ التحصیلی کادر آموزشی دانشگاه خدمت رسانی شایسته‌ای را به آنان انجام خواهند داد.

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • دموکراسی دروغین امریکا و برخوردهای دوگانه
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی