Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@23:39:15 GMT

خاورشهر صاحب میدان جدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۵۵۷۸

خاورشهر صاحب میدان جدید می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردارمنطقه ۱۵ با اعلام این خبر، گفت: «یک میدان در ورودی دوم خاورشهر از فاز ۲، ابتدای روستای قاسم‌آباد طهرانچی ایجاد شد و به دلیل اینکه این خیابان یک محور شلوغ بین شهری به سمت شهرری است، انجام این اصلاحات هندسی بسیار ضرورت داشت.» 

«مسعود لواف‌زاده» ادامه داد: «این میدان به درخواست شورایاران و اهالی خاورشهر ایجاد و طرح مطالعاتی آن به لحاظ تصادفات ناگوار و سرعت غیرمجاز در تقاطع ورودی شهرک خاورشهر با جاده قاسم‌آباد، توسط مشاور انجام شد که پس از تأیید در کمیته فنی حمل‌ونقل شهرداری تهران اجرای عملیات اصلاح هندسی این محور در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره زمان اتمام ساخت این میدان افزود: «طرح اصلاح هندسی میدان خاورشهر به مساحت ۱۵ هزارمترمربع از آبان سال جاری آغاز شده است و عملیات اجرایی طرح تا اواسط دی ماه به پایان می‌رسد.» او درباره اقدامات انجام شده در این طرح گفت: «ساخت میدانگاه به شعاع ۱۳ متر، عملیات خاکبرداری به مساحت هزار و ۵۰۰‌مترمربع، انجام عملیات قلبه‌ریزی به مساحت هزار و ۴۰۰‌مترمربع، ساخت کانیو و جدول به طول هزار متر، انجام پیاده‌راه‌سازی به مساحت ۵۰۰‌مترمربع و ساخت نهر سرپوشیده به مساحت ۲۵۰‌مترمربع از جمله این اقدامات است.» معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه تأکیدکرد: «اجرای این پروژه موجب روان‌سازی ترافیک، نظم‌بخشی، تسهیل در تردد و کاهش میزان گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود.»

کد خبر 576048 برچسب‌ها خدمات شهری همشهری محله منطقه ۱۵ شورا یاری خیابان شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خدمات شهری همشهری محله منطقه ۱۵ شورا یاری خیابان شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست شورای قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال سه فقره از اسناد تک برگ اراضی کشاورزی با حضور «رضا افلاطونی»، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور و هیأت همراه تحویل کشاورزان استان شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ظهر شنبه در این مراسم گفت: یکی از اولویت‌های مهم اداره ثبت اسناد و املاک صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی است که تاکنون برای ۱۱ هزار و ۴۷۴ قطعه به مساحت ۱۳۰ هزار و ۵۴ هکتار سند تک برگ صادر شده است.

محمدرضا بزرگمهر افزود: ۳۱ فقره سند تک برگ اراضی کشاورزی به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ هکتار نیز در طی ۲ روز گذشته صادر شده است که به صورت نمادین سه فقره سند تک برگ توسط رئیس سازمان امور اراضی کشور به کشاورزان تحویل داده شد.

کد خبر 6089879

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود