Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@10:18:05 GMT

متقاضیان طرح ملی مسکن پردیس بخوانند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۵۶۰۸

متقاضیان طرح ملی مسکن پردیس این آمادگی را داشته باشند تا پس از اعلام شرکت عمران طی روز‌های آینده قسط دوم آورده را واریز کنند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با توجه به پیشرفت خوب پروژه های طرح ملی مسکن، متقاضیان آماده واریز قسط دوم ۴۰ میلیون تومانی باشند.

مهدی هدایت اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه های طرح ملی مسکن در شهر پردیس از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و پیش پرداخت اولیه به پیمانکاران این طرح پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این رو متقاضیان طرح ملی مسکن پردیس این آمادگی را داشته باشند تا پس از اعلام شرکت عمران طی روزهای آینده قسط دوم آورده را واریز کنند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به پیگیری های وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه های طرح ملی مسکن و رضایت از روند ساخت و سازها، گفت: قسط اول آورده متقاضیان طرح ملی مسکن پردیس ۴۰ میلیون تومان بود که در مرحله دوم نیز قسط متقاضیان همین رقم یعنی ۴۰ میلیون تومان است.

گفتنی است چند روز پیش معاون وزیر راه و شهرسازی از عدم واریز آورده اولیه توسط حدود ۶۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن خبر داده و نسبت به حذف آنها در صورت عدم واریز ۴۰ میلیون اولیه تا ۵ دی ماه هشدار داده بود.

تسنیم/

برچسب ها: مسکن ، طح ملی مسکن ، پردیس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LJP

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسکن پردیس متقاضیان طرح ملی مسکن پردیس شرکت عمران ۴۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد روز پنجشنبه در مراسم قرعه کشی زمین‌های طرح جوانی جمعیت در شهر بینالود، گفت: بالغ بر سه هزار قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های ملک آباد و بینالود بخش احمدآباد این شهرستان اختصاص یافته است.   محسن داوری افزود: از این تعداد، دو هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که از این میزان، ۱۰۰ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.   وی گفت: برخلاف زمین‌های طرح ملی مسکن که به صورت اجاره ۹۹ ساله به متقاضیان تعلق گرفته، شرکت عمران بینالود مکلف است در زمان مقرر سند قطعی را به نام مالکان زمین‌های طرح جوانی جمعیت تحویل دهد.   فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.   او ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته، زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت، ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.   داوری خواستار شتاب بخشی در تحویل زمین‌ها به متقاضیان در بخش احمدآباد شد و گفت: اگر ۳۶۰ متقاضی که در ملک آباد زمین دریافت کرده اند، در مدت معین پی ریزی واحد مسکونی خود را آغاز نکنند، زمین آنها پس گرفته می‌شود.   وی افزود: شرکت عمران شهر جدید بینالود مکلف است تا پایان اردیبهشت، زمین‌های متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهر را بدون دریافت هزینه آماده سازی، به متقاضیان واگذار کند و مردم نیز تا پایان خرداد باید پی ریزی زمین‌ها را انجام دهند.   فرماندار مشهد گفت: متقاضیان نیز می‌توانند از تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند.   چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهر‌های مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ آن سکونت دارند.    حدود یک و نیم میلیون نفر از این تعداد در مناطق روستایی به ویژه بافت حاشیه نشین و روستا‌های چسبیده به مشهد زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم