Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای یوم الله ۹ دی را گرامیداشتند. در این بیانیه آمده است:

(إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّیطَانِ تَذَکرُوا فَإِذَا هُم مُبْصِرُونَ) (اعراف: ۲۰۱)
یوم الله نهم دی سالروز تلاطم اقیانوس خروشان امت حزب الله و ملت عاشورایی ایران در خلق حماسه‌ی عظیم میثاق با ولایت و اعلام برائت از دشمنان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین ویژگی روز ۹ دی ۱۳۸۸ بصیرت و آگاهی و زمان شناسی مردم عزیز ایران بود که با حضور آگاهانه ی خود با ارزشها و آرمانهای جمهوری اسلامی ایران و امام المسلمین و شهدا تجدید بیعت و میثاق نمودند و موجب فرو ریختن خیالات عنکبوتی بیگانگان و غرب پرستان در بازگشت حاکمیت طاغوت و استکبار بر ایران شدند.
حماسه ۹ دی حماسه عزّت و استقلال طلبی و شجاعت و هوشمندی ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم فتنه گران دلباخته آمریکا و اسرائیل بود.
روز به روز خشم و قهر مقدس متقین در مقابل هتاکی و حرمت شکنی های غافلان و مزدوران و مزد بگیران یزید پلید زمانه در حمله به مساجد و خیمه‌ها و پرچم‌های عزای حسینی (ع) بود. روز دفاع جانانه ایرانی غیرتمند از هویت و فرهنگ امام حسین (ع) و بار دیگر ظهور مشروعیت و مقبولیت سیاسی اصل ولایت فقیه و نظام مقدس اسلامی در برابر افکار و دیدگان جهانیان بود، روز تقوا و پرهیزگاری و روز روشنایی ضمیر بیدار دلان در برابر مرجفین و بیمار دلان داخلی و خارجی بود.
هرسال روز نهم دی روز نکبت و خجالت و شرمساری سران بی بصیرت و مستبد و یاران فتنه جنبش سبز اموی در کودتای مخملین مثلث شوم امریکایی، صهیونیستی و انگلیسی فتنه‌ی ۸۸ است.
امسال در حالی این حماسه بزرگ و الهی را گرامی می‌داریم که سردار غیرت و شجاعت ایرانی سپهپد شهید سلیمانی و دانشمند غیور و محبوب ایران شهید فخری زاده قهرمان آسمانی شده‌اند و بار دیگر قلم‌ها و زبان‌های منحرفان «یحرفون الکلم عن مواضعه» با نامه پراکنی ها و یاوه گویی ها در صدد قلب واقعیات و مشکلات خودکرده به دنبال ذبح حق و فتنه‌ی جدید هستند.
هواپرستانی امثال (خوئینی‌ها، امجدها، تاج زاده‌ها، حجاریان ها، نشریات زرد زنجیره‌ای و سران مرتجع و خشونت طلب و افساد طلبان مشارکت و مجاهدین و منافقین داخلی و خارجی با سینه‌های پر از حقد و کینه، پنجه بر آفتاب تابان ولایت مطلقه فقیه می‌اندازند و به دنبال دسیسه‌های تفرقه افکنانه و تحریف واقعیات و بزک نمودن ابر جنایتکاران تاریخ بشریت و قاتلان روز و شب امت اسلام و تطهیر عهدنامه ننگین برجام و حامیان جلادانی مثل روح الله زم و سایر مزدوران جیره بگیر سرویس‌های جاسوسی غرب هستند و هدفشان اینست که مردم، مشکلات ناشی از بی تدبیری اعوان و افراد اصلاح طلبان در دولت مرعوب و خسته را به فراموشی بسپارند و اذهان عمومی را منحرف به موهومات و لفاظی‌های دروغین خود سازند اما بدانند این ملت هشیار و آگاه با خون خود بر همان عهد با امامین انقلاب و شهیدان هستند.
اما امجد خود نیک می‌داند که در اولین درس تقوا و خودشناسی و خدا شناسی پای در گل مانده تا برسد به ولی شناسی (اللهم عرفنی نفسک … فانک ان لم تعرفنی ولیک ضللت عن دینی).
امجد و امجدیون بدانند: از فرانسه پایگاه اصلی منافقین سیه دل و سیاه روی، از مرکز توهین به بزرگترین پیامبر خدا «صلی الله علیه و آله» نمی‌توانند جای ظالم و مظلوم و جلاد و شهید را عوض و حافظه مردم ایران را از حقیقت نور به ظلمات کفر منحرف کنند.

کد خبر 5107553

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک حوزه های علمیه استان مرکزی بیانیه حماسه نهم دی ماه بصیرت قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی بارش برف شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تقدیر از مدیریت امر مهم زمینه‌سازی حضور عاشقان در عتبات نور، اظهار کرد: در مقابل همت والای مردم ایران چنین کمک‌ها و مساعدت‌هایی هیچ نیست و بیشتر هم انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه اقیانوس کرم، شور و اشتیاق حسینی و ارادت ولایی مردم خیلی بیشتر از اینها است، افزود: به دلیل پیوندی که جریان بازسازی و زیارت عتبات عالیات با امر مقدس مقاومت منطقه دارد و فرماندهی مقاومت و عتبات عالیات شخصی به‌نام سردار سلیمانی است، از این رو انرژی و عشق لازم از اینجا به پیکر مقاومت تزریق می‌شود، پس عتبات عالیات را یک زیارت ساده نمی‌دانیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: سابقه آستانه‌بوسی و عتبات‌بوسی و سابقه بازسازی حرم و عتباتِ ایران دیرینه است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: شیعیان متمکن غنی در جاهای مختلف دنیا هستند که اگر ما هم نباشیم کار عتبات عالیات و امام حسین (ع) را انجام می‌دهند اما ما نباید این افتخار را از دست بدهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما باید از فرصت اربعین و خیل عاشق بیشتر استفاده کنیم، عنوان کرد: به‌خصوص زواری که از سمت شرقی و شمال می‌آیند و باید ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر را به ۵ میلیون نفر برسانیم تا در داخل ایران خاطره خوش داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: دنیا به سمت مدرن و آسان‌تر شدن پیش می‌رود ما هم باید این روال را در مدیریت جریان اربعین در پیش بگیریم، زیرا این یک همایشی بی‌نظیر است که در جهان برای ما بازدارندگی دارد و بازدارندگی اربعین در برابر استکبار جهانی مسئله بزرگی است و رفتن ۵ میلیون جمعیت از ایران به عراق حرف دارد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار حفظ امنیت مرزها، تسریع اجازه ورود زوار از کشورهای خودشان به ایران و بعد عراق، تقویت پروژه قطار از شلمچه به بصره و بعد به کربلا و بغداد، بسیج کردن شاه‌راه‌ها و شاه‌ریل‌ها، تسهیل امور و حذف بروکراسی اداری شد.

کد خبر 6091527

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟