Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:03:50 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۵۹۹۵

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه پیام آشنا تیتر نخست شماره ۱۷۶۰به سخنان مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز اختصاص داد و نوشت: واکسن ایرانی کرونا ۲ مرحله تا تولید انبوه فاصله دارد.

مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در کشور برای تولید واکسن کووید ۱۹ گفت: مطالعات و آزمایش های پیش بالینی  این واکسن به پایان رسیده و وارد فاز اول بالینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا در پرونده ترور سردار سلیمانی بی کیفر نمی ماند، افزایش قیمت نان در زمان حاضر مطرح نیست، خانه آیت الله طالقانی میراث ماندگار البرز وضعیت خوبی ندارد و واکسن فایزر به زودی وارد کشور می شود از دیگرز مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه پیام سپیدار نیز تیتر نخست شماره ۱۵۷۶ خود را به سخنان رییس شورای شهر کرج اختصاص داد و نوشت:

دفن سنتی زباله ها بزرگ ترین فرصت سوزی کرج است.

اکبر سلیم نژاد گفت: روزانه حدود ۲هزار و ۵۰۰ تن زباله به مرکز حلقه دره منتقل و دفن می شود که یکی از جدی ترین چالش زیست محیطی استان به شمار می رود و با توجه به بهره برداری اقتصادی برخی شهرهای بزرگ از مقوله بازیافت پسماندها باید گفت که شاهد بزرگ ترین فرصت سوزی هستیم.

تولید کارخانه سیمان تهران صفر شد، استان تهران ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دارد، کاهش ۷۰ درصدی مراجعین کرونا با اجرای طرح سردار سلیمانی در البرز و تامین بیشتر هزینه های احداث مترو و کمربندی شمالی اسلامشهر از طریق تهاتر از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز تیتر نخست شماره ۹۳۴ خود را به نشست سران قوا اختصاص داد و نوشت:

اتفاق نظر سران قوا، بی اثر کردن تحریم ها است.

رییس جمهوری گفت: در خصوص بی اثر کردن و شکست تحریم ها اتفاق نظر داریم و درباره شیوه ها و قدم هایی که باید با یکدیگر برداریم نظرات بسیار نزدیک و مشابه است.

مذاکرات دستمزد ۱۴۰۰ کارگران امروز کلید می خورد، توافق با رییس جمهوری برای بودجه ای بدون تورم، شناسایی پنج هزار و ۹۰۸ بیمار جدید کرونایی، تشدید نظارت ها بر بازار شب عید و بورس مسکن شاید به زودی رونمایی شود از دیگر عناوین نخست این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲ فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اكبر سليم نژاد قاسم سلیمانی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اكبر سليم نژاد قاسم سلیمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اكبر سليم نژاد قاسم سلیمانی استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت

سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، هشدار شدید انصارالله به واشنگتن و درگذشت مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش ایران از عناوین روزنامه‌های امروز کشورمان است.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای برای انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت