Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: موارد مبتنی بر نظام مسائل استان یزد استخراج شده و طرح‌هایی در مورد آن تدوین شده که به شکل ویژه مورد بررسی قرار می گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار رضا پورشمسی صبح امروز در جلسه راهبردی سپاه استان یزد که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با گرامیداشت نهم دی‌ماه اظهار داشت: 9 دی، روز حماسه و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های مرکز راهبری و ماهر سپاه استان یزد افزود: در مرکز راهبردی معتقدیم که آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن نیاز داریم، حوزه اندیشه‌ورزی و راهکارهای مبتنی بر مدل اسلام شناسی امام راحل است.

پورشمسی بیان کرد: امام خمینی(ره)، یک مدل الهی داشت که منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی شد اما از این مدل بهره‌برداری کامل در شرایط کنونی نشده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیاز به اندیشه هایی داریم که مبتنی بر مدل الهی اسلام شناسی امام راحل باشد.

رئیس سازمان بسیج در یزد: سند راهبردی گام دوم انقلاب‌ سال 1400 عملیاتی می‌شودبرنامه‌های بسیج صدا و سیما در سالگرد شهید سلیمانیویژه‌برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی توسط بسیج دانشجویی قم اعلام شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در مرکز راهبردی سپاه استان یزد تصمیم گرفتیم تا نظام مسائل جامعه ایران و استان یزد و تک تک نواحی مقاومت را تجزیه و تحلیل کنیم و برای آن راهکار ارائه دهیم.

پورشمسی عنوان کرد: در این راستا حوزه اندیشه را به مطالبه گری وصل کردیم و کسانی که می‌توانند این اندیشه ها را در جامعه جاری و ساری کنند را نیز پای کار آوردیم.

وی تاکید کرد: هر طرحی و ایده‌ای که مبتنی بر نظام مسائل استان بود، روی آن کار شد و شیوه های بهتری برای آن در نظر گرفته شد و این طرح‌ها با نگاه ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: مرکز راهبردی سپاه هم در حوزه قانون‌گذاری و هم اجرا در استان نقش آفرینی و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می کند.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظام مسائل استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است