Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری اردوی نخست تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره بانوان و اردوی دوم اسلحه اپه مردان مشخص شد. خبرگزاری میزان - در حالی اردو‌های آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه‌های مختلف از اواسط ماه گذشته آغاز شده است، اما همچنان خبری از شروع تمرینات اسلحه فلوره بانوان نبود که در نهایت مشخص شد اردوی نخست بانوان فلوره با حضور ۵ شمشیرباز از شنبه هفته آینده (۱۳ دی ماه) به میزبانی شهر ارومیه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین دور دوم اردوی آماده سازی تیم ملی اسلحه اپه مردان قرار است شنبه آینده به میزبانی سالن شهید شیرودی تهران برگزار شود، اما تعداد دقیق دعوت شدگان به دور دوم تا پایان هفته مشخص می‍‌شود چرا که سرمربی اسلحه اپه درخواست حضور نفرات بیشتری در اردوی دوم را دارد، اما این مسئله منوط به تایید ستاد مقابله با کرونا در ورزش جهت صدور مجوز برای حضور شمشیربازان بیشتر است.

 

بیشتر بخوانید: میرشفیعی: انتشار بیانیه علیه یعقوبیان را یکی از شمشیربازان برنامه‌ریزی کرده بود/ کیهانی به مربی خودش هم رحم نکرد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون شمشیربازی اسلحه فلوره اسلحه اپه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی فدراسیون شمشیربازی اسلحه فلوره اسلحه اپه اسلحه اپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی