Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@22:03:35 GMT

۹دی، روز انسجام و وحدت امت است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۶۷۵۰

۹دی، روز انسجام و وحدت امت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت سالروز حماسه ۹دی پیامی صادر کرد.

متن پیام استاندار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۹دی، روز انسجام و وحدت امت و روز میثاق با آرمان امام (ره)،شهدا و رهبری است.

ملت شریف ایران هرکجا احساس کند انقلاب اسلامی و آرمانهای امام و راه شهدا مورد تهدید قرار گرفته با حضور گسترده، منسجم و وحدت بخش خود حول محور آرمانهای امام و شهدا و منویات رهبری معظم انقلاب  اجازه سوء استفاده و توطئه علیه نظام و کشور را به دشمنان نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان انقلاب اسلامی در حوادث سال۸۸ سعی کردند از فضای ملتهب بعد از انتخابات سوء استفاده کنند و با اقدامات تخریبگرانه جامعه را دو قطبی و دامنه اختلاف و تفرقه را در سطح جامعه، عمومی کنند، اما ملت بصیر ایران  پی به توطئه دشمنان بردند و در روز نهم دی ماه انسجام ملی خود را به رخ دشمنان و جهانیان کشیدند.

در این روز مردم ایران از همه سلایق و علایق سیاسی به صحنه آمدند و با سر دادن شعارهای وحدت بخش و نه گفتن به دشمن، انزجار خود را از آنان به نمایش گذاشتند و با خلق حماسه ای ماندگار همبستگی ملی خود را به نمایش گذاشتند.

امروز نیز که دشمنان همه ظرفیت خود را علیه جمهوری اسلامی بسیج کرده اند،یکی از نیازهای مهم کشور پرهیز از هرگونه جریان سازی اختلاف انگیز و حرکت در مسیر وحدت هست، زیرا راه حفاظت و صیانت از نظام اسلامی وحدت و همبستگی ملی هست.

کشور عزیزمان ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از ناحیه دشمنان و دوستان ناآگاه آسیب های جدی متحمل شده است.

دشمنان در سالهای اخیر تمام ظرفیتشان را بسیج کرده اند تا ثابت کنند که نظام هیچ گونه دستاوردی برای مردم نداشته است.

لذا با هدف نقش بر آب نمودن توطئه دشمنان و امید بخشی به مردم، باید دستاوردهای چهل سال اخیر را در همه حوزه ها به مردم معرفی کنیم تا مردم به نظام و کشور دلبستگی بیشتری پیدا کنند.

46

کد خبر 1470908

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟