Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضایی از اجرای گروه سرود «سردار آسمانی» کانون امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نهبندان به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی خبر داد.

«علی اکبر علیرضایی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به برنامه کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: گروه سرود سردار آسمانی کانون، به مناسبت اولين سالگرد شهادت اين سردار رشيد اسلام اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رابط کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نهبندان از حضور گروه سرود سردار آسمانی در طرح ملی ايران قوی خبر داد و گفت: در دومين رويداد ملی فهما يکی از برنامه های شاخص اين طرح، رواق سرود است و برای حضور فعال گروه سرود کانون در اين رويداد ملی، اطلاعات و آثار تولیدی گروه سرود در سامانه بچه های مسجد ثبت و بروز رسانی شده است.

 

وی با اشاره به معرفی کتاب «ذوالفقار» در شنبه های کتاب کانون فرهنگی و هنری، ادامه داد: کتاب ذوالفقار برش‌هایی از خاطرات شفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است، این کتاب برگرفته از خاطرات سپهبد شهید قاسم سلیمانی درباره همرزمان وی رشته تحریر در آمده است.

 

علیرضایی به ضرورت آشنایی نوجوانان با مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: کانون فرهنگی هنری، مسجد را سنگر خود قرار داده و با ادامه برگزاری کلاس های اخلاق و بصيرت در اين مکان مقدس، به مناسبت سالگرد شهيد حاج قاسم سليمانی نوجوانان کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) با مکتب حاج قاسم بيشتر آشنا شدند.

 

به گفته وی چهار رکن اصلی ولايت‌مداری، اخلاص، مقاومت در مقابل دشمنان و فروتنی و مهربانی نسبت به ضعفا ارکان «مکتب حاج قاسم» را تشکيل می دهند.

 

رابط کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نهبندان با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» ویژه نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در این کانون برگزار خواهد شد، گفت: زمان شرکت در این مسابقه تا ۳۰دی ماه است و اعضای کانون جهت شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir  مراجعه کنند.

 

علیرضایی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش مداحی برای اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نهبندان، تصریح کرد: حدود ۴۰ نفر از بچه های مسجد در این کلاس ها شرکت می کنند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب ذوالفقار اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گروه سرود سردار آسمانی طرح ملی ایران قوی طرح ملی شنبه های کتاب کانون فرهنگی و هنری هنری امام حسن مجتبی شهرستان نهبندان سالگرد شهادت سردار آسمانی گروه سرود حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری