Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به یکسری برنامه‌ها داشتیم و گزارش مالی و حسابرسی‌ها باید انجام می‌شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه رونمایی از تندیس 5 قهرمان ایران در آکادمی ملی المپیک درخصوص برگزاری لیگ‌های ورزشی اظهار داشت: با وجود محدودیت‌ها که در همه جا فعالیت‌ها لغو شده اما ما کماکان لیگ‌ها را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات لیگ در فوتبال، والیبال، هندبال، کشتی برگزار می شود و ان‌شالله در آینده نزدیک ووشو و جودو‌ آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به المپیک گفت: امیدواریم با آمادگی کامل در المپیک حضور داشته باشیم. همچنین با همه محدودیت‌هایی که کرونا ایجاد کرده، اردوهای ما در حال پیگیری است. چندماه دیگر  باید در بزرگ ترین آوردگاه جهانی المپیک شرکت کنیم، باید بتوانیم به امید خدا در ماه‌های باقی مانده ورزشکاران را به اوج آمادگی برسانیم و در توکیو موجبات افتخار آفرینی را مهیا کنیم.

وی در مورد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها، تاکید کرد: برای خصوصی سازی نیاز به یکسری برنامه‌ها و مستندات مختلف، اسناد مالکیت، گزارش مالی و حسابرسی داشتیم که باید انجام می‌شد. پیگیر هستیم بعد از 40 سال این کار انجام شود. از الان به بعد به شورای پذیرش بورس و هیئت عالی واگذاری بستگی دارد.

سلطانی‌فر درباره مشکل سالن ناشنوایان، عنوان کرد: این هم جزو ردیف‌های مختلف عمرانی است اگر بتوانیم امسال در تخصیص‌ها رقمی را اختصاص دهیم این کار را انجام می‌دهیم، اگر نشد برای ماه‌های اولیه سال آینده اقدام می‌کنیم.

وزیر ورزش در پاسخ یه سئوال خبرنگار دانا درباره سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: در هر صورت یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم. این شهید آنچه در تاریخ ایران از خود جای گذاشته سراسر عزت، دلاوری، ایثار بوده و نسل فعلی کشور به وجود این بزرگ افتخار می‌کند. نسل‌های آینده هم قضاوت خوبی از ایثارگری این شهید بزرگوار خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم مرحوم مسعود اسکویی (گوینده رادیو ورزش) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دستگاه‌های کمک داور ویدئویی VAR خریداری شده به هفته‌های پایانی لیگ برتر نرسید، اظهار داشت: در خصوص خرید دستگاه‌های VAR هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال فعالیت‌هایی را انجام دادند و مسئولیت خرید این دستگاه‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال است.

او ادامه داد: تأمین بودجه خرید این دستگاه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است و در این رابطه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کمی تعلل می‌کند و باید تکلیف ما را مشخص کند اگر بنا است که این شرکت دستگاه‌ها را وارد کند این کار را انجام دهد در غیر این صورت به ما بگویند که سریع‌تر VAR را وارد کشور کنیم.

محمدنبی تصریح کرد: شرکتی که باید این دستگاه‌ها را در اختیارمان قرارداد اعلام آمادگی کرده است و امیدوارم تمامی موانع رفع شود تا از این دستگاه‌ها برای فصل آینده استفاده کنیم.

کد خبر 6098371

دیگر خبرها

  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد