Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "احمد طاهری"  در گفت و با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: متأسفانه در سطح شهرها و معابر عمومی استان شاهد تردد موتورسیکلت سواران ناشناسی هستیم که با سرو و صورتی پوشیده و با موتورسیکلتهایی فاقد پلاک باعث ایجاد ناامنی  و رعب و وحشت عمومی می شوند.
وی افزود: طی بررسی های صورت گرفته علاوه بر اینکه این موتورسیکلت سوران با حرکات نمایشی باعث ایجاد بی نظمی، آلودگی صوتی  و بروز تصادفات در سطح شهر ها میشوند شاهد ارتکاب جرائم خشنی، چون سرقتهای مسلحانه، زورگیری، کیف قاپی، و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. توسط آنها هستیم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه پلیس استان برای اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران ناشناس و متخلف، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های امنیتی پلیس، برخورد سختی در انتظار عوامل نا امنی در سطح استان است.
وی از خانواده ها و مردم شریف استان خواست تا نظارت بیشتری بر جوانان و فرزندان خود  داشته باشند و آنها را از عواقب سخت ارتکاب به جرائم  و ناهنجاری های اجتماعی آگاه سازند.
سردار طاهری امنیت و آرامش پایدار را برازنده مردم نجیب استان پهناور سیستان و بلوچستان دانست و از شهروندان خواست تا در رسیدن به این هدف مهم پلیس را یاری  و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس سیستان و بلوچستان سیستان ناامنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش ایسنا، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند