Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت تمام تلاشمان این است تا هر چه سریعتر نسبت به تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اقدام کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، حسن رنگرز در گفت و گویی ضمن عذرخواهی بابت وضعیت چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر، اظهار داشت: شرایطی در دیدار پرسپولیس و نساجی اتفاق افتاد که  خارج از اراده ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از آن جوی و بخشی هم مربوط عملیات عمرانی بود که در طی ۲ سال گذشته صورت گرفت. 


وی ادامه داد: مجموعه اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان در دو سال گذشته را برای استادیوم وطنی که در اختیار باشگاه نساجی است، شامل ساخت سکوی ضلع شرقی و غربی، دکل و اسکوربورد و ترمیم چمن در نظر گرفتیم اما در حین عملیات عمرانی بخشی از زه کشی ضلع شرقی دچار انسداد شد و حجم بارش آن روز بر این قضیه دامن زد.


وی افزود: به نظر من داور همچون هفته دوم و دیدار پیکان و شهرخودرو که در شهر قدس اتفاق افتاد، با توجه به بارش شدید باران شاید در بین دو نیمه می توانست بازی را متوقف کنند.


وی در مورد اینکه چه میزان از 20 میلیارد تومان تخصیص داده شده، برای این استادیوم هزینه شده است، گفت: تقریبا ۵ ماه گذشته میزبان محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری بودیم  و اعتباری برای چمن و سکوی ضلع غربی تخصیص داده شد و  در زمانی که نساجی با مشکل رو به رو نشود چمن را ترمیم خواهیم کرد.

 


او گفت: برآورد ما و هیئت فوتبال این بود که اگر بخواهیم در این مقطع زمانی نسبت به تعویض چمن اقدام کنیم، عملا فوتبالدوستان از دیدن بازی های نساجی در استادیوم خانگی محروم خواهند شد.


مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تمام تلاشمان این است تا با قید فوریت و اولویت هرچه سریعتر چمن ورزشگاه وطنی را تعویض کنیم حالا چه چمن مصنوعی جدید و یا چمن طبیعی و به لحاظ اعتباری مشکل جدی نداریم. ولیکن بحث بازه زمانی بود که می خواستیم به زمان استراحت تیم‌ها در میان فصل موکول کنیم.


وی ادامه داد: در اقلیم مازندران به لحاظ حجم بارش چمن طبیعی زود از بین می رود  و امسال تزدیک به 200 میلیون تومان بابت ترمیم چمن استادیوم هزینه کرده ایم. اگر ملاحظه برگزاری رقابت های لیگ نبود قطعا چمن ترمیم می شد و این موضوع بهسازی و نوسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر به  اولویت برای ورزش استان تبدیل شده است.

ورزشگاه شهید وطنی حسن رنگرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه شهید وطنی حسن رنگرز شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : پارسینه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شوخی‌های جالب یک پلیس در استادیوم آزادی با هواداران پرسپولیس و استقلال (فیلم) جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) حضور استیون جرارد در جمع اسطوره‌های لیورپول و دیدارش با کلوپ (فیلم)

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم